~ Welcome To My Life ~



Sambil duduk duduk and tengok fatin buat card dia, aku pun ringan ringankan tangan mengupdate blog. Kali ni fokus pada blog 100% sbb facebook and twitter dah off.. hurmmm mungkin buat mase yang lama dan mungkin untuk selamanye. Diatas sebab sebab tertentu aku buat semua tu.... :)

okay 
entry hari ni kalau jiwang and sedikit geli sory tau.. hehehe
hari ni, berbesar hati nak cerita pasal dia...... Siapa dia??? haaaa nak tahu tak siapa dia?? 
dia adalah lelaki yang haaa yang ting tong dan berjaya curi hati aku hahahahaha *eee ayat ape ni geli je*
Name dia MOHD HANIF BIN MOHD YATIM  haaa tu lah name dia, hahaha hurmm mane kenal dia?? 
haaa kalau tak silap kenal dia kat pasar jual ikan, dia dok potong ayam mase tu hahahahaha, *okay aku gurau* kenal dia adalah rahsia aku dia and allah... *jgn marah tau* hehehehe  :) 

Umur dia?? tua dah 22 tahun ni, tahun 1992, kelahiran mane?? haaa alaaa lupe nak tnye pulak, tapi dia orang PortDickson haaaaa tak jauh mane pun dari melaka ni haaa hehehehe.  okay!  haaa stdy or keje?? dia keje, anip keje biase biase je (7e) hahahahaha *senyum sorang sorang* 
haaaaa

Mohd Hanif Bin Mohd Yatim........
Welcome To My Life..... Aku harap sangat kau tak macam ex aku AMIR RIDHWAN hurmmmm, aku harap sangat kau tak macam dia dan aku harap sangat kau tak macam dia. Aku harap kau boleh terima kekurangan dan kelemahan aku. Aku harap kau boleh saba dengan karenah aku. Hurmmm and yang paling aku harap kat kau, kau setia, jujur and ikhlas dengan aku dan aku harap kau yang terakhir.... 


Mohd Hanif Bin Mohd Yatim
Hurm 
1 2 3 
tadaaaaaaaaa




okay
dah kenal dan tak berape kenal la kan hehehehe 
baru intro, isi yang lain coming soon okay, malam pun dah menepuk tampar suruh tidur,
esok keje...
so la kan sampai sini dulu la, aku perkenalkan anip ni haaaa.
Si Gula Gula Amira..... 


Selamat Malam...... :)



No comments:

Post a Comment