~ Complicated ~

Pagi pagi tangan ni dah rajin menaip arghh "mira hari ni ahad okay patutnye kau masih tido"
terlalu awal aku bangun *tak kelakar okay* 

okayy 
COMPLICATED, COMPLICATED, COMPLICATED, COMPLICATED
selalu COMPLICATED  ni digunakan untuk IN RELATIONSHIP kan??
*ayoo amak apak pagi pagi dah cerita pasal complicated* hahahaha sambung balik!! hurmmm setiap hubangan mesti complicated kan, ada je tak kne hurmmmmm sangat susah nak jaga satu hubungan ni, seriously takut, *senyum*

*gi mana ya mau jadi yang terbaik aku ngak mengerti dong* 
tak nak jadi macam dulu lagi!!!! cukup lah sekali tak nak ada yang kedua kali lagi okay! faham tak
TAK NAK ADA YANG KEDUA KALI!!!! 

tapi faham la kenape kite buat macam tu hurmmmmmm
ke tak xde yang faham *sedih* 
hurmmmm hurmmm hurmmm hurmmm 
geramnye tolonggggggggggggggggggggggggggg

okay fine!!! 
untuk 2014 ni kan aku cuba jadi matang dalam hubungan okay *nak muntah pulak buat ayat mcm tu*
hahahahahaha
take time, and aku harap aku boleh lakukan..
haihhhh plis plis plis 

dah nak sambung tido balik!! jangan ggu tau nanti aku bunuh!!!
dadaaa olls 
 krohhhhhhhhhhhh




No comments:

Post a Comment