~ Isnin Yang Sangat TingTong ~


*menjerit sambil makan*

okay hari ni kat hospital seriously penat mngatok penat mngatok dan penat mngatok!!!, punye penat macam buat sebuah bangunan 15 tingkat tau tak dan punye mngatok macam sebulan tak tido! *nampak tak penat dan mngatok dan pembohongnye tu hehehe* tapi nak kate penat kan aku duduk dalam aircond and buat keje pun dalan keadaan duduk, amik prescription, cari ubat kat rak, duduk and label  name patient hurmm tu je keje aku, kadang kadang kacau staff, kadang kadang duduk dalam bilik packing curi tulang sambil makan + borak dengan kak mila jab hehehe tapi mngatok tu jgn cakap lah *ke aku duduk dalam aircond* kannn tapi  penat + mngatok perghhhh *susah nak digambarkan woooo hahahaha*

okay!!
hari ni masuk je OPD (OUT-PATIENT DEPARTMENT) muka aku macam mintak di tampar 2 kali kiri dan kanan, tersangatlah selebet dan tersangatlah malas ulang ye M.A.L.A.S... Bak kata aku taip kat atas tadi mengatok + penat kan, kalau diberi 100% kan 60% itu adalah mngatok dan 40% itulah penat... sebenarnye la kan siang tadi kalau boleh aku tak nak jalan and kalau boleh nak menyiarap dan suruh fatin, kak an and yana seret je aku bawak pi makan, benaran aku kata ini lorr aku ngak larat aku capek tadi siang. Ting Tong rase hari ni.

The best moment!!
Haaa hari ni pun aku dengan Mr.Lee sangat lah okay sebab hari ni tak kne marah + menjerit + meroyan sbb lambat label name patient hahaha and dia siap senyum and bagi tahu ubat tu simpan kat rak mane lagi wowwww!! hahaha hani pun aku tengok muka dia happy jek *haa pelik jab* hahaah.. Hurmm selalu dia akan marah tau, nak nak bile time aku hekhekhek sbb setiap kali no naik ubat untuk pesakit tak siap lagi and aku sibok buat keje lain hahahha mengiralah itu lah ini lah and blablabla stop!! hurmm tapi mybe hari ni je la kot dia happy and senyum sampai ke teling, esok lusa tak tahu lagi dia macam mane hahaha bukan boleh tentu dia tu senang cite ikot mood la jgk...

Balik je keje pukul 5 lepas tu thumbprint than tunggu gedik iaitu 3 dara pinggitan keluar department masing masing so bukit indah tunggu kepulangan kami!!! redah jam berapa minit so sampai bukit indah, *yeahhh sampaiii* haaa masa yang aku tunggu tunggu masuk bilik and dengar bantal monyet aku memanggil memanggil "mira sini, mira sini tidoooo" *senyumm* hekhekhekk okay fatin pukul 6 kejut mira ye... seriously tak tahan so akhirnye impian aku pagi tadi termakbul...... okay aku tau tido lepas asar tak elok tp kali ni aku tak dapat nak elak and tak dapat bertahan hehehehe... bangun pukul 6.10 p.m wahhh cik raihan, pegawai pharmacists  kat hospital bentong dah balik and masakkan untuk kitorang wahhhh so terharu tau tahu je itew lapa *muka comel*

okay dah bye!!!
 hahahahahah nak solat and salam maghrib.



No comments:

Post a Comment