~ Hello Sunday ~

*belum terlambat lagi!*
huhuhuhu

first nak bagi thu blog GADIS KIDAL dah ad lagu! 
okay, tak la bosan *untuk aku la* kalau korang tak suke boleh je pause lagu ni okay


Hello Sunday
haa semestinye la hari ni hari ahad kan, okay pejam celik pejam celik dah ahad 
*sangat la sekejab
esok isnin! okay serious talk tak saba nak tunggu esok, nak masuk unit baru, UNIT MAKMAL
and dengan secara rasminye aku dah pun meninggalkan OUT-PATIENT-DEPARTMENT huhuhuhu, hari yang sangat aku tunggu sebab dah tak tahan dgn someone tu.
*hahaha pernah sebut name dia dalam entry sebelum ni*

*pagi pagi dah fikir pasal report and presentation*

hurmmm so bile dah duduk makmal, lagi sebulan je lagi aku nak buat presentation kolej.
and 
aku tak bersedia lagi nak buat semua tu, aku tak tahu ape yang nak aku buat untuk presentation nanti. 
timbul satu masalah


dengan buku report tak update lagi, seriously buku report aku kosong, tak ada sedikit pun dakwah kat situ, *nampk tak pemalasnye
wakeup amira
*menjerit kat diri sendiri*
*asal kau ni malas sangat ni mira!!!*
nanti last minute baru terhegeh hegeh nak buat la itu la ini la!
haaaaa
tapi kan nak tulis ape je, sbb setiap hari kat opd aku buat keje yang sama and tak ada yang berubah.
*arghhhh*

dah mula nak busy la ni!! 
dah mula nak kne tido lewat malam la ni!!

okay 
lepas ni xde ahad yang bermakna, semuanye akan di-isi dengan kerja kerja kerja.
ohh sweety
tak suke


kehidupan seorang pelajar penuh dengan assingment, report, presentation and bla bla bla
*tengok buka report rase nak muntah*

so rasenye boleh gerak dari sekarang kot... sikit sikit merapu dalam buku report shahputra ni.
tengok la aku buat setebal tebal yang mungkin! cukup mase hantar and biar lect pulak yang muntah baca buku aku hahahahaha

okay la nak sarapan
papaiii

1 comment: