~ Travel To Kuala Lumpur ~

Jalan jalan ni mmg hobi aku, kalau malas macam mane pun tapi bile dengar "Jum Keluar Jalan Jalan" haa malas + penat semua hilang, automatik semua akan jadi rajin hehehehe. Seriouly cakap aku mmg suka berjalan, shopping, hangout dgn kawan, tengok wayang, activity luar and everything yang tak duduk rumah la kirenye aku suke dan aku suke huhuhuhu. Kalau ddk melaka dulu (cuti sem) everyday keluar, keluar dan keluar, sampai mak aku cakap " pegi mane je kuar dik oii, setiap hari keluar, tak bosan ke ".
B.O.S.A.N??
hurmmmmm tak bosan langsung seriously tak bosan, bagi aku bile aku keluar, aku belajar erti kehidupan. Kehidupan dengan orang ramai, tengok ragam orang, yang couple, yang melepak dgn mmbe mmbe, kehidupan family, and ad yang menyendiri. Nak nak aku jenis suke keluar sorang sorang, bukan tak suke ajak mmbe or what tapi bile sorang sorang aku bebas nak pegi kemane, dan aku bebas nak buat ape, Semuanye ikot suke aku. hehehehehe tapi kadang kadang lepak jgk la dgn mmbe mmbe itu pun kalau aku rajin dan kalau dipaksa....



Itu kalau dekat melaka.
Now!!!
Dekat Bentong Pahang, haaa bulan pertama i'm a gud girl, weekend ddk rumah tak keluar, nak nak bentong ni xde pape yang menarik, walaupun aku ddk kat bandar tapiiiiii hurm sedihhhhhh! tapi tu untuk bulan pertama now bila masuk bulan kedua sedikit demi sedikit perubahan dilakukan, hahahaha bile bentong ni bersebelahan dengan kuala lumpur dan perjalan ke kuala lumpur 45minit dari bentong hati pun meronta ronta nak pegi, hehehehehe sampai bile nak duduk rumah , haa sampai bulan 5 ke?? sampai habis practical ke??? owhhhh mmg tak la kan, tapi kat sini aku terhad sikit nak keluar sbb mak and ayah aku dah pesan, no keluar keluar, duduk rumah okay, ni tempat orang. tak nak jadi anak yang derhaka so ikot la (baik tak) kat sini kalau keluar pun just nak beli barang and makanan, tang melepak dgn budak rumah tak lagi, melepak kat rumah je hehehehe.....

So.....
Sebelum perancangan yang serious dilakukan, first call mak and  ayah mintak izin dulu. mane tahu aku pegi KL then something terjadi kat aku tanpa mak and ayah aku tahu haaa kite tak mintak mane nak thu balasan sbb tak bg thu parents. So mak and ayah aku bagi tapi pesanan tetap ada (jangan balik malam malam)
haaa deal dgn faten and fatin pun setuju housemate lagi 2 orang tu hurmmm sorang keluar dgn bf and sorang lagi malas katenye nak tido. Haa saya tak kisah pun,

Perjalan akan seronok bile kite bukan naik transport sendiri, lagi pun jam kot KL!!!  owhhh mmg tak la kalau nak bawak baby aku tu, baik aku naik bus and aku tak penat sbb yang drive aku bukan fatin, dia mmg best la ddk sebelah goyang kaki yang nazaknye aku. So aku naik bus hekhekhek hidup students, alaaa tambang pun murah tau RM6.20 je, kalau naik kete duit mintak, tol and parking haaa biasalah hidup students hahahahaha. Sampai pekeliling and cari LRT tempat pertama ofecos lah masjid jamek, seriously ramai orang pening kepala aku arghhhh, barang kat situ pun boleh tahan tapi pencarian aku adalah tudung hehehehe


LRT Titiwangsa

Comel- Comel kasut kat sini

Melting tengok tudung

Ni Fatin yang amik

Fatin nak beli seliper ni hahahaha

okay
Booth ni paling laku antara yang lain lain, booth jual handbag
seriously ramai giler, farin salah satu wanita yang ada dalam booth tu.
aku dudk luar nak dekat setengah jam berdiri tunggu dia
serious lama
RM14.00

Lunch kami
Lama giler tak makan MCD, sejak duduk bentong ni 
*bentong xde MCD SEDIH*

Haaaa bukan masjid jamek je aku pegi, KLCC and HENTIAN PUTRA pun pegi, teman si faten ni beli tiket bas nak balik raya cine hahahaha... Hurmm xde gambar kat KLCC sbb tab kehabisan bateri hehehe duk melayan si tom tu sampai habis beteri. sampai KLCC cari surau and sambung perjalanan ke hentian putra and balik.


okay
okay malas nak membebel pagi, okay tu pejalanan aku ke KUALA LUMPUR, 
lappy and broadband pun xde bateri, nak bagi mereka makan dulu.





No comments:

Post a Comment