~ Part Of My Life ~

Lalalalalalalala
sambil dengar lagu " JODOH PASTI BERTEMU By Afgan" and " BERHENTI BERHARAP By Sheila On7 "
kire nak amik mood untuk mengupdate Gadis Kidal la ni hehehehe dan
sambil ditemani Atan si jantung hati haaaa thanks sbb sehari tanpa jemu teman aku ye.

Part Of My Life...
Sebahagian daripada hidup aku, haaa ape ekk sebahagian daripada hidup aku tu?
Hurmm iye la selain family, hanif, kawan kawan, and si atan haa ada satu benda lagi yang buat hidup aku lengkap " tapi tak lengkap mane pun"
You know what??
Tadaaaa, ofecos my gadgets!!!!!!!!!!!!


Sebahagian daripada hidup aku yang selalu temani aku kesana kesini kesitu haaaaaa
Kami macam buddies yang tak akan terpisah kecuali rosak lah kan hahaha
Paling aku sayang la kan haaa lappy, tab and ofecos la handphone, tak ada handphone haihh macam mane lah aku nak contact mak ayah, si hanif and kawan kawan kan.
Laptop! 
Ayah aku hadiahkan sbb aku sambung study. 
Camera!
Haaa tu aku bodek and gedik gedik sikit kat ayah aku hahahaha.
Besta!
Haaa yang ala ala laptop tu, yang warna putih tu, haaa mak aku hadiahkan mase aku form3 (PMR) mase tu.
Broadband!
Yang warna putih and ada tulisan MAXIS tu, haaaa tu lah tali hubungan aku dgn Gadis Kidal, Facebook, Twitter dan sebagainya. (Pengguna MAXIS yang setia) tanpa dia aku bukan sape sape hahaha cehhh tibe tibe kan. 
Tab!
Gadgets yang paling aku hargai, sbb tu pemberian orang tersayang ofecos my father  MOHD DAROOS BIN BACHIK untuk Ulang tahun kelahiran aku yang ke-19. Gets  surprise tadaaa sangat tak percaya mase tu and macam mimpi hahahahahah.
HandPhone!
Kalau handphone ni kan haaaa semua orang memerlukan kan kan? haa same like me la sangat memerlukan dan aku salah seorang manusia yang suke kumpul handphone dan yang suka tukar handphone hahahaha. Now Samsung and Nokia, Maxis and Celcom dan akan bertambah kepada Digi kot, sbb sekarang tengah bodek En. Daroos beli phone Sony. Hurmm adakah dia akan membelinya?? kite tunggu dan lihat??
yeahhhh!

Hurmmm 
Segalanya atas pemberian bapak, 
Boleh ke aku balas apa yang dia dah bagi kat aku sekarang ni?? 
Mampu ke aku balas segalanya ye??

Thank You Father For All Thing You Give To Me!
Love you so muchhhhh

okay aku nak tido. papai 



Dadadadadada oulls

No comments:

Post a Comment