~ Facobook. Twitter. Instagram. Blogger ~

Selamat tengah ptang oulls semua hahaha..
Secara sahnye aku merindui GADIS KIDAL ni.....
Seminggu tak update and my hand so hungry for typing....


*ketak ketak ketak hahahahaha*

Seriously,
Isnin until jumaat tersangat lah busy dan busy. Busy dengan report, busy dengan movie, busy dengan diri yang tak berape nak okay hahahahaha. Dan secara teknikal pulak aku 'MALAS' tu je. Sejak tukar unit kat makmal haiyoooo penatnye mengalahkan buruh yang sedang bina bangunan 10 tingkat, sedangkan duduk dalam bilik tu just buat ubat and label je tapi......... . Opd pun tak sepenat mcm tu tau.
Done.!

..............................................................................................

Ikot tajuk balik!!
~ Facebook. Twitter. Instagram. Blogger ~
OfficiallyNYA, aku kembali active kesemuanye, yepiiii suke suke and suke sangat dan sangat....
Tak tahu la kenapa suke, hurmm lama kot aku diamkan diri dari semua laman sosial tu kecuali GADIS KIDAL la kan hehehe. Ramai yang tertanya tanye "hey mira kenapa aku cari facebook kau tak jmpe, kenapa kau diam sekarang ni" and paling best siap call "cik amira tolonglah aktive balik facebook, twitter and insta faham!!" hahaha  so touched tau *sedih* dan rase mcm hot okay! tapi hakikatnye tak pun hahahaha. *aku perasan*. Tapi pelik jab, kenapa sampai mcm tu ekk tanye and siap call, sebelum ni tak pun, ker kome kome ni stalker terhebat.. Selalu stalker aku hekhekhek haaaa iye la tu kan. okay okay dah faham dan mengerti. *perasan lagi*

Sejujurnye la kan mmg aku rindukan facebook aku, haa nak tahu tak kenapa?? 
okay
First, kawan kawan aku. 
Second, aku rindu group aku.
Third, aku rindu post post aku.
Forth, aku rindu pic pic comel aku. 
Fifth, aku rindu comment aku dgn kawan kawan aku.
and
Sixth, aku rindu kesemuanya.

....................................................................................................

Twitter
Haaa aku tak buat mcm facebook, sbb facebook aku deactivate and twitter pulak aku biarkan dan abaikan tanpa memberi makan dan minum... wahhhh mcm beri nafkah pulak kan hahaha. Aku rujuk balik twitter untuk kali kedua. Dulu aku tinggalkan jgk tapi dah rujuk lepas tu buat hal lagi aku tinggalkan dan sekarang aku rujuk balik tapi kalau masuk kali ketiga mmg aku ceraikan hahahahaha. *okay gurau*. Sbb tak layan twitter haaa ada satu sbb je yang mane sbbnye ialah MALAS. *taknakcakapapeapedah*

..................................................................................................

Instagram.
Insta pulak kejenye asik nak masukkan gamba, and mmg untuk gamba je pun tapii yang terbaru ni boleh masukkan video kan kan, tu pun orang bagi tahu sbb lame tak update pasal insta. tapi ada jgk kadang kadang on sbb tengok si amir ridhwan tu punye insta, bukan sbb rindu bukan sbb sayang, sbbnye kat insta la semua penipuan dia kat aku terbongkar, so aku tertarik untuk tengok penipuan dia yang seterusnye. Walaupun aku dah maafkan dia tapi sakit hati ni masih ada. 

.................................................................................................

And for the last!! Blogger
Untuk GADIS KIDAL, second diary untuk diri aku, yang mane aku ceritakan kisah aku, ape yang aku rase, sedih, suka, benci, menyampah, cinta, sayang dan sebagainye la... Semua aku letak dan campak kat sini hehehe sebagai salah satu teman hidup ketika sunyi.. macam sekarang ni haaaa

Cukup 4 
Laki pertama FACEBOOK.
Laki kedua TWITTER.
Laki ketiga INSTAGRAM.
Laki keempat BLOGGER. 
haaaaa hehehe kan kan cukup 4 bagus aku ni tau..

dah la rasenye panjang dah ni, malas dah ni, and rasenye dah mngatokkkk ni......
haaa hobi dah sampai hehehehehe 
bye


seksi kan. hahahahah 
kbye 







1 comment:

  1. Saya punya twitter terus delete. Da terabai sampai tak boleh nak layan. Delete je la. Huhu.

    ReplyDelete