~ Kehidupan Seorang Pelajar ~

Sambil ditemani lagu "sudirman- Pelangi petang" yang sangat menyedihkan
sob sob sob, dengan si anep tak text aku haaaa!! lagi sedih tau....
hehehehehe gedik bunyinye kan *peace*


KEHIDUPAN SEORANG PELAJAR

terpampang besar tajuk hari ni, *saje nak bagi thu aku ni seorang pelajar* kahkahkahkah
seorang pelajr yang merantau and duduk berjauhan dengan keluarga tercinta *wahhh ayat skema*

ahhhhhhh!!!!!! 
macam buang mase pulak nak susuh ayat yang comel comel ni, sebenarnye nak mngadu yang mane kawan kawan aku gelak + marah + tak nak kawan aku sob sob sob sob sedihhhhhhhh
semua terjadi bile mereka mereka dan mereka tengok aku makan roti yang dah EXPIRED hahahahahaha
tarikh mati 10/1/2014 punye roti aku makan jenama GARDENIA yang terkenal tu... RESIPI UNCLE SLOCUMM YANG ASLI.... Gardenia Sooooo Good, you can even it on its own. hahahahahaaha

Hey janji tak berkulat tau, tapi kalau dah berkulat pun aku telan hahaha, alaaa bukan mati pun paling kurang 3 4 5 kali pegi toilet hahahaha lagi okay kan sistem pembuangan yang paling bagus. hahahahaha dah la kne marah, pot pet pot pet pot pet sampai aku tertido dok dgar dia orang beleter mengalahkan singa kesayangan aku tau (my mom). kalau tahu la tadi xde aku bagi tahu yang roti tu dah expired boleh makan same same hahahaha silap silap.. siap nak buang lagi tau nasib aku pertahankan makanan aku hekhekhekhek
hurmmmm don't touch my food okay AMARAN KERAS! :)

normal la student macam aku, okay macam aku tau, bukan macam orang lain sbb tak ramai yang akan makan roti expired macam aku. tapi geng kat kuantan dulu semua sekepala kak nurulma, ain, wawa, wani  haaaa sampai masuk hosptal tau tapi still steady jek hidup sampai sekarang....  bile jadi student yang jauh dgn famil,  hidup akan lain... bukan tak cukup duit, cukup mmg cukup tapi sbb tak nak membazir, and sayang roti tu mahal tau bukan murah okay bukan murah kne berjimat cermat no pada pembaziran..


tapi bile dah expired ni kan roti dia lembut sangat.
tak caya??
cuba la hahahahahaha






muahhhhhhhh 







No comments:

Post a Comment