Welcome Home

Yepii now i'm homeiii
         and
Now start sem break,3 minggu cuti dan ia sangat la sekejab huhuhu
Bile dah cuti sem bermakne kite dah selesai final la kan
okay!cakp pasal FINAL EXAM!!
hurmmm hurmm hurmmm final exam agak so so la
cume subject pharmacology je agak S,U,S,A,H
yess susah,
tapi dalam susah pun 1jam 30minit je aku siap 
paper tu 2jam setangah,so adakah patut dikatakan susah ish ish ish 
hahahaha 
sebenarnye kan 
sebab susah la aku jawab 1jam lebih je,ini kerana aku 
tembak dan hentam semua jawapan tu,
kalau diberikan 100% , 30% tu aku rase aku dah buat dengan betul,
lagi 70% tu aku hentam dan hentam 
dari aku tinggal kosongkan..huhuhuhu
tapi yang 30% tu pun belom tentu betul hahahaha
now aku tak tahu la untuk subject tu,aku harap sangat aku lulus la tak dapat A dapat 
C pun jadi lah.
untuk subjuct lain hurmm okay insyallah la aku dah buat yang terbakk now 
berdoa pulak,,:)

Cuti yang agak sekejab ni mmg tak la aku nak kejekan 
kalau mntk pun belom tentu dapat dah la 3 minggu kalau 
3 bulan tu insyallah la jugakkan..
so cuti nie duduk rumah jage anak buah aku yang nakal dan degil 
hurmmmm
at least dan insyallah dapat la duit hehehehe
tak banyak sikit pun jadi..

dah la penat tangan nie menaip 
tak ke tak ke tak kan 
hurmm so mybe kedua tangan nie memerlukan 
rehat secukupnye hehehehee


daa..:)




No comments:

Post a Comment