Mak Nak Beli Iguana Please :(

waaaaaaaaaaaa (nagis jab)
nak beli pet nie nak beli pet nie waaaaaaaaa










tapi mak aku tak bagi!!
ada ke patut mak aku cakap "ape kena kau nie? nak beli tu semua?"
waaaaaa nak beli la makkk
nak jage dia
dia comel la makkk
eeee takkan mak tak nampk kecomelan iguana tu.

seriously aku tak tahu macam mane nak pujuk mak aku nie
supaya dia benarkan aku beli
arghhhh mak aku cakap tak ada faedah semua tu
ishhh ada la mak,faedahnye ialah bile kite sunyi dia boleh teman kite
lepas tu bile kite sedih dia boleh ddk dekat dgan kite
bile kite ada masalah kite boleh cerita kat dia,haaaaaaa cakap pasal "bile kite ada masalah kite cite kat haiwan nie,mak aku cakap "ehh kau giler ke nak cakap dgan haiwan tu" hahahaha ishh
mane ada giler la mak oiiii awesome tau lagi best cakap dgan dia sbb dia tak boleh bagi pendapat sbb aku nie bukan suke sgt dgar pendapat orang hahahahaha kot..

dah 5 kali aku cakap nak beli,tapi kali nie mak aku tentang dan halang habis habisan
eeee geram je rasenye tau..
hyeee nak mintak tolong abg aku,dia busy pulak
haishhhhh macam mane nie wahhh.kat melake nie nape tak ada ekk
tension pulak aku!
hari tu aku cari kat mudah.com.my and jmpe siap amik no phone semua (semangat tau)
dah call dia kate dia mmg jual tapi dekat KUALA LUMPUR,sape pulak nak bawak kau
pegi sane kan,so cancel la ishhh..

makkkkkkkkkkkk benarkan lah anak mu ini beli haiwan tu!!!!
arghhhhhhh
:(

No comments:

Post a Comment