Berikan Lah Aku Kekuatan

hurmm
ya allah nape kau bagi aku dugaan sebegini rupa.?
aku penat sangat tanggung semua ni..
aku tak kuat!


kenape dugaan yang kau beri bermain dengan perasaan?
aku tak sanggup hadapi semua nie.
aku dah penat sangat bersabar dan aku rase kali ni aku tak boleh 
tanggung semua dugaan nie.
aku merayu pada kau,kau tunjuk la yang sebenar benarnye
kau luaskan lah pengetahuan aku supaya semua dugaan nie boleh aku tempuh.

hurmmm kenapa semua nie terjadi pada aku?
kenape aku yang tanggung semua nie?
kenAPE kau berikan aku dugaan dengan perasaan?
aku tak mampu!!

ya allah,sampai bila kau nak suruh aku tanggung semua nie 
aku pun ada perasaan and aku pun perlu bahagia
tapi kenapa kekecewaan yang kau bagi?
dengan tiada orang sekeliling yang memahami?
ya allah kau ringankan lah semuA nie.
kau berikan lah aku kebahagian 
aku dah tak larat menangis,kenang semua nie 
bagi lah aku peluang ya allah.
hurmmmmm 

kenapa aku tak macam mereka yang lain?
kenapa aku lain?
kenapa aku menangis tak macam mereka yang penuh dengan 
gelak tawa?
kenapa??
cukup la ya allah kau bagi aku dugaan mcm nie 





No comments:

Post a Comment