Dia Dah Bahagia

heyyy 
tibe tibe teringat kat someone
sape someone tu??
hurmmm my ex.
yupp 
Ex aku ABDUL HAKIN BIN ARIF!
hahaha bodoh betol je rasenye ingat kat dia kan.
tak tahu la nape tangan nie gatal sangat 
nak unblock dia kat fb,nak tengok dia tapii 
akhirnya aku yang makan hati..
:'(
hurmm dia dah berpunya sekarang.:'(
hurmm 
gf dia comel..:'(
hurmm dia dah bahagia sekarang.:'(
haaaa
yup dia dah bahagia 
bile ingt dia teringat percintaan zaman PLKN 
teringat dia care pasal aku kat sane
hurmmm 
ingt bile kite orang main surat surat.
hahahahahaha
tapi 
aku dah hancurkan hati dia.
aku dah mainkan perasaan dia
hurmm
now 
semua dah berakhir
dia pun dah jumpe someone yang boleh buat dia bahagia
so aku just doakan 
yup doakan kebahagiaan dia.
hurmmm 
 bile dia dah ada orang lain baru tercari cari kan,
mase ada diabaikan 
mainkan perasaan dia
hurmmm 
mybe dia bukan jodoh aku kot
hurmmm


No comments:

Post a Comment