HangOut With Eyqa Kinting

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
kihkihkihkih
okay hentry aku hari nie kan nak cakap + nak heboh pasal
hurmmm HANG OUT siang tadi hehehe
dengan kawan aku,kawan kolej aku si EYQA kinting!!














(pic dia biar kecik je)
okay pic yang atas nie la eyqa
kenal dia pun kat kolej,sbb kite orang satu kolej yang same
hehehe cantik tak dia??? haa dia cantik,muke dia macam hindustan
hehehehe

okay untuk pengetahuan la kan nie first time kite orang keluar
tadii pegi tengok wayang dekat dataran pahlawan hurmm
'kite orang tengok cerita 2 KALIMAH
cakap pasal cite 2 kalimah tu seriously takut sgt cite tu
cerita tu bukan cerita hantu tapi
cerita berkaitan islam
ape yang kite buat atas dunia nie,mase kite mati
allah tu tunjuk kan
ada yang bergulat la itu la ini la
hurmmm eeee takut + gerun.
hurmmmm sampai menagis la kan
sob sob sob

lepas tengok wayang,activiti yang paling aku suke
karok,hahaha nyayi sampai tak ada suara
haha satu jam dalam bilik tu menyayi hilangkan tension
hahaha
lepas tu balik sbb dah petang

haaa haaa haaa dah mule dah

okay fine tadi mood okay, nie mood tibe tibe macam ape je,
nak tahu sbb ape? sbb akak aku kacau ishh stress je rasenye
(abaikan)
dah dah bile mood macam cipan nie aku tak boleh nak taip banyak banyak]
nanti stress
dah la nak makan




anviurhgievnkslpqwuroiwenkjdf vxmfjhwruqwrjwo
bye

No comments:

Post a Comment