First Date Opsss!

hahahaha assalamualaikum
bertemu kite sekali lagi dalam blog gadis kidal dan kisah sampai ke bintang
wahhh sampai macam tu sekali kan hahaha

okay hari nie entry aku berkisar,hurmm berkisar ke berkisah ekkk???
(whatever la!!) BM teruk huhuhuhu
okay FIRST DATE aku dengan omg omg omg
dengan haaa Mr.R hehehehe
haishhh adakah ini mmpi,ishh macam tak percaya je!
Aaaaaaaaaaaaaaa(menjerit)
okay tarik nafas n lepas
seriously tak pacaya lagi (tampar pipi) and.........................
okay now betul betul berlaku yg aku keluar dgan dia!!!!!!!!

haishhhh comel je dia tadi dan aku comot...hahaha
hahahaha kelakar la,selama nie knl gitu gitu je tak terfikir la boleh jmpe n tengok wayang
n jalan jalan hahahahahaha.

okay aku perkenal kan dia serba sedikit
name dia haaaa bla bla bla hahaha kenal Mr.R jela
umur 23 something (lupe nak tanye)
tinggal sebelah kg aku
student degree of hurmmm lupe la hahaha(utem)
no gf and sangat mudah sekali single
hahaha

heyy jab jgn ingat dia single aku jatuh hati ye
okay mesti korang ingt dia nie bakal jadi bf ke ape kan
tidak same sekali
no no no and no!
he just friend,dan aku tak terfikir pun pasal tuttttttt okay
mulut jgn choiiii sgt tau,jgn jadi propa hahhaa

tak salah kawan,ramai kawan lagi bagus susah senang boleh kongsi bersama
hahaha
lagi pun aku suke berkawan so

"borak panjang panjang makan dan tengok wayang"
hahaha lirik tu sesuai kot dgan aku buat mase nie
malam nie harapnye mmpi indah la ye

okay la now dah pukul 12.50 a.m dah nak dekat pukul 1
so aku undur diri dulu sbb nak membute
hahahha
okay guys see you soon,same ada esok luse and bile bile je
selaki boleh online n wifi nie tak mampus hahaha

okay mate aku nie pun dah juling hahaha
so bye bye

To Mr.R thank you ye...:)
nite world muahh

No comments:

Post a Comment