Super Duper Tak Suke!!!

Hello Saturday!

Okay entry hari nie pasal "SUPER DUPER TAK SUKE" 
arghhh ini entry pasal lelaki yup pasal lelaki yang arghhhhhh
seriously 

haii tak tahu nak cakap macam mane tapi 
KENAPE!!!!!! 
seorang lelaki nie,memiliki perangai macam nie ishhh 
kurang pengetahuan betol!!(stupid)
ada gf cakap tak ada gf!!! kenape kenape kenape
ishh kenape tak boleh jujur!!!
aku kalau ada senapang gajah mmg aku tembak  
lelaki sebegitu perangai peng peng kebabommmm!!

menyampah betul!! 
ishhhh rase nak je sepak je seriously 
and 
lepas tu buat muke tak bersalah 
perghhhh lagi la sakit hati 

aku bukan mengharap tapi aku menyampah 
tak setia belagak single!!
bla bla bla bla\
thank pade capital N sebab bagi tahu 
kalau tak sampai tua pun tak tahu rasenye 
yang aku ditipu!!
boleh baik balik kg lagi eeee 
mgade!

tak pe tak pe 
wait n see ape aku nak buat dgan orang macam nie
siap kau!!!!

dah tak nak cakap lagi 
sebab sakit hati 
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
bye!


No comments:

Post a Comment