Bile Nak Kawin?

Alamakkkkkk !
dah kenape dengan mereka nie!!!








kenape mesti tanyakan soalan macam tu kat aku
kenape mesti tanya "BILA AKU NAK KAWIN"?
OMG OMG OMG OHH my gucci.

hey saya baru 20 tahun dan tengah study lagi!
belom mase lagi
tolong la jangan tanya lagi bile saya nak kawin!

soalan tu buat aku stress
kawin kawin kawin,aku tahu la sekarang musim orang kawin
sebab
kat kampung aku nie mmg melambk orang kawin
sane sini orang kawin,
bile pegi "hey jah bile si miera tu nak naik pelamin"
and bla bla bla
hahahaa

bile mak cik mak cik nie tnye "miera bile nak kawin"
aku just gelak dan diam
hahaha itu je mampu
dalam hati aku cakap "mak cik calon pun tak ada,nak kawin macam mane"
hahahaahah

hahahaha bile nak kawin?
no jawapan,dan sekutu dengannye
hahaha



No comments:

Post a Comment