Semua Sebab Sayang!

Morning guys......<3
hurmm pagi pagi aku dah sapu blog nie kan..
hurmm nak luahkan sedikit perasaan yang tertanggung dan terbuku di hati ni
nak luah pada orang,hurmmm semua orang busy, dan kalau cerita pun mybe dia orang tak faham ape yang aku rase.
hurmmm susahnye la....

rasenye la kan entry aku lepas ni musti banyak yang sedih pedih..
hari tu happy nie........hurmm
nie semua pasal cinta
nie semua pasal perasaan sayang
hurmm arghhh yup semua pasal 2 perkara tu,,,
hanya 2 perkara, sedih,nak nagis and soon pasal perasaan duka muncul.
and i hate this feeling,tapi aku terpakse hadapi
seriously aku cakap susah,
bile kite dah sayang seseorang tu setengah mati and tibe tibe breakup
ya allah,hanya allah je yang thu macam mane perasaan tu...













This About AMIR RIDHWAN
yup this about him..lelaki yang pernah aku cinta and sayang suatu ketika dulu,
tapi sekarang tak lagi.
hurmmm berpisah yup berpisah hurmmm
satu perpisahan mybe tak akan bersambung hurmmm .
jujur aku cakap aku masih mengaharap pada dia,
mmbe aku cakap "amira lupekan dia,ramai lagi lelaki kat luar sane,and bla bla bla" orang cakap senang lupekan  dan lupekan,hahahaha korang tak rase ape yang aku rase,tak rase sakit,and ada yang cakap mybe dia bukan jodoh kau,kalau ada jodoh dia akan datang! yess kalau ada jodoh dia akan datang balik
tapi kenangan,kenagan yang tak boleh aku lupekan.kenagan yang buat aku jadi macam nie,kenagan yang buat aku ingat kat dia,kenagan dan semua pasal kenangan,dan kenangan tu aku yang rase bukan kau yang rase.

hurmmmm
aku selalu berdoa pada allah,supaya satukan hati aku dan dia balik,,
tapi................
kalau aku tahu akhirnye jadi macam nie,aku tak bukak hati aku untuk dia,dan kalau aku tahu akhirnye macam nie aku jauhkan diri dari dia,hurmmmm
1 tahun 6 bulan,dan dalam 1 tahun 6 bulan tu la banyak kenangan.kalau boleh la kenangan tu dibuang kan bagus .
19.5.2011 aku sayang tarikh nie,tarikh aku dgan dia dan aku benci 13.12.2012 sbb tarikh nie aku break dgan dia,,,*walau itu keputusan aku*
hurmmm cube bangkit tapi still rebah bile terkenang kenangan..
hahahaha nak cakap aku bodoh persilakan....:)
sebab aku akui aku mmg bodoh,bodoh mengharap yang tak pasti. hahahahaha









hurmmm sampai bile nak macam nie??
hurmm entah la sampai bile pun tak tahu.hurmmm hahaha
hurmmm AMIR RIDHWAN name yang tak mungkin terpadam
kenape dia tak faham ekk
kenape dia tak faham aku sayang dia ekk,
cari orang lain???? tak mungkin sebab first aku couple dgan dia aku dah tanam and janji dalam hati yang aku tak kan cari orang lain,aku tak nak ingkar dengan jnji aku..
satu peluang....hurmm tak kan tak ada satu peluang tu..yup dulu aku main mainkan peluang sebab tak jadi macam nie
bile jadi macam nie,aku menyesal main mainkan peluang tu,,ahaahahaha *padan mukekan*
hurmmmm kalau ada satu peluang akan aku jge sampai bile bile,

aku penah couple dulu and breakup tapi boleh je aku lupekan dia,
tak same macam amir dah 5 bulan break pun still ingt dia,,susah nak anggap sebagai kawan.
kalau perasan ada satu entry "LET HIM GO" hahaha
sebenarnye tak boleh dan tak boleh

#FAKTA
aku tak boleh lupekan dia,tak boleh biar dia pergi,aku tak boleh lupekan kenangan,aku tak boleh,tak boleh dan tak boleh fullstop.

*Amir Ridhwan,Nur Amira Rindu Pada Anda,I Love You So Much* Hurmmmm











rase nak bagi je link blog nie,biar dia baca apa yang aku rase,,,,
tapi adakah dia mengerti???
hurmmmm
ya allah,aku tahu kau lebih tahu ape yang aku rase sekarang ni,kau tabahkan hati aku,
kuatkan hati aku dengan ujian kau,,
guys doakan untuk aku..






















AMIR RIDHWAN,JUJUR DARI HARI MIERA SAYANG AMIR,,,,!!
and miera stop menangis,,,,,doa..:)
ini semua disebabkan sayang!

4 comments:

  1. amira.. tabahkan hati awk ye.. memang betol tak ade spe pown yg akan paham ape yg awk rase skrg tapi sejujurnye, saia pernah mengalami ape yg awk rase.. amat r sakitkan.. :) tak semudah to untuk kite lepas setelah kita syg dkd dye kan.. tapi awk kene kuat.. nak tak nak awk cube lupekan dye.. bykkn berdoa.. tuhan ade bersame awk.. kalau awk ari2 sedih pown, ex awk to sedang hepi dkd luar sane? pikir2kan r.. ade hikmah disebaliknye to.. :)

    ReplyDelete
  2. jangan sedih! :) let bygone be bygone~

    ReplyDelete
  3. HATHIRAH.....thank you dear,thank support me,now miera cuba,sebab miera rase miera tak ada pilihan lain,pilihanye miera kne lupekan dia..hurmmm

    YUI.... thank ye,saya hargai kata kata awak...<3

    ReplyDelete
  4. Mira, tabah ya =)
    Berdoa banyak-2 pada Allah, minta sungguh-2 pada Dia.
    Andai benar si dia untuk adik, in shaa Allah, tak kira sebanyak mana pun ujian menghujani, dia akan tetap jadi milik adik dgn izin Yang Maha Kuasa.
    Have faith in Him. Smile =)

    ReplyDelete