Owh Tidak!!!!!

waaaaa itew rase nak nagis jab
sebab......nak tahu dop sebab ape????
hurmm itew tak bileh jawab lecture kite tanye tadi....
wahhhhhhh seriously sedih.
ape yang aku nak jawab semua mmbe aku dah jawab and aku rase macam bodoh je
hurmmm
pasal anti fungal!!!!!
owhhh tidakkk
aku ni macam tak beajar je!
kadang kadang sakit pulak dgn diri sendiri..
dah sem 5 kot..
amira please la!!!!!
tapi masalahnye anti fungal tak di ajar secara ditil,sebab tu yang jadi gini
wahhhhh
now anti fungal ialah KURAP,PANAU,KELIMUMUR,ULAT AIR,BERKUPING DI ATAS KEPALA,RUAM LAMPIN(tak semestinye)
haaa tu anti fungal.
okay

hurmmm dah la en shah asik tanye aku je,miera itu,miera ini
haaa hadoiiiiiii sedih sedih
hurmm mybe lepas nie buat yang terbaik in sya allah...

heyy lame tak blogwalking kan,
dan rindu sangat nak BW.
tapi apekan daya busy yang teramat sangat.
hurmmm tapi tak la sebusy mane pun,sebenarnye,cume penat. asal balik keje je nak membute
tu yang tak ada mase sangat..
tak pe tak pe..sabtu ahad nie nak kalau tak ada pape jalan jalan blog mereka lah kan..
hehehe
okay la nak sambung keje.nak buat repot and assingment...

jumpe lagi ..daaa

No comments:

Post a Comment