Now I Closed All About Memories & New Life

hye guys,hye sweety and hye beautiful....
hurmmm hari yang suram,still teringat dan still mengharap hurmm *muke sedih*
hurmmm jumaat yang agak suram and i dont KNOW why?
opss mybe it just my feeling,,hurmm

tadi on FACEBOOK, and tibe tibe tergerak hati ni nak bukak ada seorang person nie
forsure girl...
name dia hurmmmm,*nak mention ke??*
hurmm rasenye just perkenalkan huruf depan jela,,,,Capital E...
hurmmm yup seorang gadis yang cantik,ayu,lemah lembut mybe,and manis.. :)
hurmmm dduk tengok satu persatu status dia....
bawah bawah bawah dan bawah lagi tibe tibe ternampak dan baca satu status nie
"IM FALL IN LOVE WITH MY BESTFRIEND"
dia penah bagi tahu aku,yang dia dengan "E" tu
bestfriend..segala masalah suke duke dia cerita kat "E" but not me...
mase dia cakap yang "suka duka dia cerita kat "E"" tu sumpah aku sedih sangat.
yela ape gnenye aku jadi girlfriend dia...
hurmm tak mustahil jika kite anggap dia sebagai kawan lame lame mybe akan timbul perasaan cinta.
sebab tu yang selalu berlaku
hurmmm kalau betul la jangkaan aku yang dia dengan "E" tu
yang dia suke pada "E" tu.
aku tak ada pilihan lain,terpakse,pujuk hati,relakan dia pergi,,,hurmmmm "air mata keluar"
walaupun aku terpaksa...tapi bile difikir fikirkan balik,and orang sekeling support aku,
aku berkata pada diri aku sendiri "MIERA KUAT MIERA,JAUH LAGI PERJALANAN KAU"
sampai bile nak macam nie,sampai bile nak menangis dan sampai bile nak sedih mengharap yang tak pasti..

Dan now aku sedar kalau ada jodoh aku dgan dia in sya allah,aku bersama dia dengan izin ALLAH dan kalau tak ada jodoh aku dgan dia mybe ada yang lebih baik UNTUK dia dari aku...aku tahu ALLAH tu maha adil,and mybe dia dah rancang kan sesuatu yang indah untuk aku.now aku just berdoa dan berdoa....

kalau betul la dia dengan "E" aku kat sini just doakan yang terbaik,,,dan aku mohon "E" jage dia sebaik mungkin,dan jangan sakitkan hati dia...and tu yang aku harapkan...

tentang kenangan,hurmm aku cube buang satu persatu,walaupun susah tapi aku cube,,,
guys wish me luck okay..thank
now i closed all story about him *opss bukan semua,if i feel i miss him i'll open the story*,closed all about sadness,closed all story about crying and now i open a new story about my journey,i open all about my life,
A NEW LIFE..
and i hope......

I KNOW ALLAH BESIDE ME..
MY FAMILY..
FRIENDS (close,blog,facebook,twitter,kolej,and soon) with me...

No comments:

Post a Comment