Happy Day


okay adakah anda tertanya tanye kenape happy??
wauuu
ambil berat jugak anda semua pada ku 
hehehe 
gedik rite
ouchhhh

okay hari nie happy sangat sebab keluar dating with 
haaaa with....with...
*AR*
opss siapakah AR
hahahah
okay biarlah rahsia ye hahahaha
haiii indah la dunia kalau setiap hari macam nie kan 
hahaha
setiap hari jumpe,pandang mata 
eeee *gedik*
hahha
okay nak tau tak kita pegi mne je tadi??
ishh sibuk je kan u olls nie!
hahaha
okay aku cerite ye....
aku pegi laut
yup laut..pegi pengkalan balak
duduk situ menghabiskan mase bersame,nak nak aku pun nak balik kuantan dah kan
lepas tu pergi PD pulek 
PD pun laut tak la nape laut je aku pegi nie
hahaah

ishhh tak boleh gambarkan lah happy hari nie 
hehee
nak cerita lebih lebih pun tak boleh sbb bercelaru sgt
sebab seronok kan 
haa tak pe tak pe at least aku cerita sedikit kat sini
kongsi kehidupan..
ouchhhh
sosweet


AR
 i will miss you so much..
hurmmm take care you
and 
i love you..



No comments:

Post a Comment