A New Smile.




cakkk,
hyep olls,
opsss now i see my smile.YEPIIIIIII
and it smile that cute.hahahaha
bangun pagi senyum sampai ke telinga and aku rase aku sangat gembira
hahaha an enthusiasm just showed up now. TADAAAAA

forget everything and continue my life. 
sampai bile rite nak duduk bersedih wauuuuuu *nie aku ke*
ohh my gucci  nampak tak pembaharuan kat situ hahahaha yess miera yang lama dah kembali
sebab miera yang lama tak mcm  sebelum nie yang sentiasa sedih disebabkan cinta yang tak ada kesudahan.
now bangun dari kesedihan..
comeon!!! miera fokus ke depan,perjalanan kau masih jauh,
pandang kehadapan,cekalkan hati,moveon, yesss aku kne dah wajab buat hahaha


 Thank ALLAH,
aku rase doa aku allah dah dengar,*smile*
and akhirnye aku rase aku berjaya lawan perasaan,and aku rase aku berjaya hadapi dugaan nie.
dugaan nie buat aku kuat,dan aku rase allah beri aku dugaan nie sbb dia nak aku selalu dekat dengan dia.
macam mimpi,yela 5 bulan yang lepas aku mcm orang gile,tapi now aku jadi diri aku balik dan nie yang aku harapkan sebelum nie..
AKU NAK DIRI AKU BALIK dan AKU DAPAT BALIK DIRI AKU.
boleh mengiler kembali hahaha 
stop it..selesai for this case.

OKAY!

HURMM sem break aku dah nak tamat dan ianye esok omg..!!!
aku terpaksa balik kuantan esok.and start la practical aku yawwww
ya this sem aku practical and aku harap semua berjalan lancar amin...
PHARMACY EXPER tunggu kehadiran aku ye,,,
now...busuk dah nie macam bau kambing hahhaha rasenya perlu mandi hahaha
jumpe lagi...daa 
love you guys,,,



No comments:

Post a Comment