Gwiyomi By Nur Miera

Bersua kembali kite dalam rancangan 'GADIS KIDAL & KISAH SAMPAI KE BINTANG'
hahahaha okay hari nie agak membosan kan 
so duduk duduk dalam bilik sambil dengar lagu yang terhangat sekarang 'GWIYOMI'
opsss terhangat ke??? whatever
so minda nie pun berkata *miera jum buat gwiyomi comel tu*
hahahaha berfikir dan terus berfikir patut ke buat?
haaaa so dah dapat jawapanya
yes aku buat!!!!
kahkahkahkahkahkah
so bukak la utube cari gwiyomi and practice.
aku pun ape lagi hahahha mencuba la gwiyomi tu 1 jam practice punye practice
tadaaaaa
dan akhirnye.............

okay nak tengok tak gwiyomi aku tu,tapi semestinye tak la cantik or comel 
aku buat pun saje saje + suke suke je hahahaha,kalau korang tengok tu jgn la gelak ekkk
biar aku gelak tak pe hahahahahahaha and kalau rase perbuatan aku gedik tu ehhhh vavavava
suke hati aku la hahahaha *gurau je*

bile aku dah buat and tengok balik sumpah kelakar muke aku,
rase nak sepak pangpangpang je muke sendiri
giler bajet gedik!!!!! tapi mcm comel pun ad bhahahahahaha
perasan rite?!!

jum jum tengok
kejab!!!!!!!!
sebelum tengok tu pastikan korang stop dulu lagu kat blog ambe nie
menggangu nanti.
pergi bawah sekali yang ada pic budak comel tu and tekan la ape yang patut okay hahaha dah besarkan so
pandai pandai la ye
selamat menonton....:)






Gwiyomi By Nur Miera 
Gedik
Perasan Cute
hahahaha

No comments:

Post a Comment