Let Him Go


hurmmmm haii,
okay rasenye dah berape hari tak update blogkan ?
nampak macam dah bersarang n berhabuk
so hari nie tergerak pulak hati nie nak update blog 
and nak kemas kemas sikit 
hehehehe

hurmmm entry hari nie agak sedih la
tapi aku cube buat supaya tak sedih 
hehehe

LET HIM GO.
who?? 
hurmmm siapa lagi kalau bukan AMIR RIDHWAN 
hurmmm okay kite dah jumpe kereta 
so now kite nak start pulak huhuhuuu
hurmmm mybe dah tibe masenye aku biarkan dia pergi dari hidup aku 
hurmm sampai bilekan nak mengharap cinta yang tak ada kesudahan 
hurmmm tapi kan boleh ke aku hadapi ekkk? 
aku buntu sangat 
hurmmm tak tahu 
tertanya tanya 
sama ada aku boleh lakukan or tak?
hahaha hurmmmm
arghhhh 
ikot perasaan!!!
jangan jadi bodoh la mira!

kali ni sumpah aku cakap mmg susah 
susah nak lupakan 
entah la aku dah cube tapi tak boleh,aku balik yang sakit 
banyk kenangan 
bile aku nak lupekan,kenangan datang,datang dan datang
hurmm dah aku singkirkan kenangan tu tatap datang 

hati ni macam dah terkunci name AMIR RIDHWAN
buang macam mane pun,benci macam mane pun
campak macam mane pun dia tetap ada.

beribu kali pujuk hati ni pun tetap same 
kenape aku jmpe kau amir?
kenape aku jumpe kau kalau ni akhirnye 
hurmmm 
kadang kadang rase bodoh sangat 
iye la aku kat sini asik fikir pasal dia and dia kat sane 
happy.
happy dengan kehidupan dia 
asal kau tak faham hati aku ekkk
kenape!!!!
Ya Allah berikan  lah aku kekuatan ya allah 
untuk semua nie 
kalau betul dia bukan untuk aku hapuskanlah perasaan 
sayang aku pada dia ya allah
hurmmmmmmm




No comments:

Post a Comment