Kuantan!!

YAHOOOOO
(suke pulak!! haha tak suke sebenarnye!)

Alhamdulillah selamat pergi dan selamat sampai trip ke MELAKA
syukur syukur hahaha
tak ada banyak yang nak diceritakan semuanye okay + happy.
berjalan dengan lancar + menyeronokkan.
haaa haaa haaa
best bawak mereka meraka pergi jalan jalan melaka
tengaok keindahan melaka bandaraya bersejarah
hehehe
sabtu tu pagi malam keluar mmg best sbb ayah n mak bagi greenlight balik malam
mmg best!!

lame giler tak jalan melaka,walaupun aku orang melaka.
cantik giler la seriously
okay kite orang kan gediks girls so ape lagi bergambar bagai nak rak la kan
setiap corok dan lorong pasti ada gambar mmg best
pasal gambar nanti je aku upload hehehe sbb malas + penat
okay la aku tak thu nak cakap ape sbb aku pun tgah stress (balik je nak stress kan)
and esok ada class pagi so aku nak berehaqt dulu
insyallah esok je aku masokkan pic gediks tu

nunite

XOXO Muahh

No comments:

Post a Comment