Balik Melaka!! Yepi :)

Walaweiiii 
happy sangat sangat sebab ESOK 15/3/2013 NAK BALIK MELAKA
yahoooooooo im so happy jumpe mak ayah,akak,abg,nenek dan my sweet baby thaqif 
Dan anak anak buah yang lain..
haii tak sabarnye la nak tunggu esok!! 

HURM tapi esok aku tak balik keseorangan!
wahh nampak tak aku dah ada peneman...hehehehee 
esok aku balik with my roomate...hahaha 
nak balik melaka nak balik melaka..
hurmm so kalau dah bawak girls yg gedik 24 jam nie 
kna la bawak pegi jalan jalan rite
haiii jadi pemandu pelancong la nampaknye kan
tapi its okay,orang luar datang melaka kan so kne la tunjuk 
kehebatan melaka nie.hehehe (kebongkakkan disitu)
hurmm aku harap dia orang happy bile kat melaka nanti 
aminnnnn hehe 

hurmmm mak ayah tunggu acu balik esok ye..
dan doakan perjalanan acu selamat.aminnnn :)

okay rasenye tak ada ape nak karang lagi sbb 
otak tibe tibe jem n blurrr greeee 
hahaha hurmmm :( 
okay mybe dua tiga hari nie aku tak update la blog sebab 
line kat kg tu haiiyooooo macam sipot dan kadang kadang tak adoo langsung
nampak tak macam aku nie ddk pendalaman!! 
ddk pekan tapi line macam tu aiiii
nanti balik n kalau ada masa aku upload pic gediks nie kat melaka
mesti poyo...

okay la aku nak siapkan assingnment n tido esok ada class pagi..
n aku nak bagi thu tadi jmpe TERRY(mcm tu ejean dia kot)
hahahaha 

XOXO :)


No comments:

Post a Comment