Assingnment Pharmacology!!!

Assalamualaikum 

hola to whatever hahahahaha
okay entry hari nie haa nak kate sedih tak jugak,nak kata happy pun tak jugak 
haaa nak kate marah pun lagi la tidak soo??
soo soo soley soley hahaha 
okay back to the rod... entry hari nie kan kan kan hurmmm aku kan 
kan kan stress!! yup stress! 
kenape stress??
 sbb buat assingnment pharmacology the killer subject arghhh
giler satu je assingnment tapi susah + banyak perghhh
seriously sakit tangan dan sakit hati! 
dah la kena hantar khamis nie perghh 
mmg terbaik kan kan kan !
ishhh tapi salah aku jgk la kan hahahah sbb assingnment nie lec bagi bulan 
2 (kalau tak silap la) tapi baru now nak buat hahaha bile dah tercucuk dpan mate 
merangkak + terabe + terkial kial la nak buat 
hari tu tak nak buat (malas kan) sibuk nak bercinta *bohhh* hahahaha 
haiii keje tak siap tapi sibok nak bukak blog see 
aku nie suke mcm nie lengah lengah ishh..

tapi now dah siap cume tak copy balik la kat kertas baru je 
malas la,esok je aku buat n siapkan kot aku..
kot la kan haahhaah 
ishhh 
now aku nak membute kot 
sbb esok i have class at ther morning glory 
hahahah yup bi aku mmg kelaut hahahah 
ehh jab ada aku kisah..
dah la nak chow dulu esok luse ada mase ill back huhuhuhuhu
daaa nunite 


No comments:

Post a Comment