Dia Dah Ada Pengganti!!

Seriously,seriously,seriously
SEDIH!!!!!!

dia dah ada pengganti..hurmmm seriously tak pecaya lagi..
hurmmm tibe tibe je kan..aku sedang bercakap pasal si dia 
opsss siapa si dia??
hurmmm name dia ABDUL HAKIM BIN MOHD ARIF!
EX aku...hurmmm seriously sedih..hurmm entah la tibe tibe sedih 
haiyaaaa!

hurmm sekarang dia dah ada pengganti, mybe dia dah jmpe orNG YG boleh buat dia
bahagia.... so aku kat sini, hurmm aku just doakan yang terbaik untuk dia.
lagi pun bia la dia,aku dgan dia pun now ada krisis.. nak baik balik sebagai kawan tapi 
aku rase tak boleh dah,...ishh ape la aku nie STOP IT MIERA!!
hurmmm okay now aku dah tahu status dia so now aku kne block dia balik..
:)
yup block.... delete kisah dia,kenangan dia,pic dia n everything about him..FULLSTOP
HURMMM okay la aku nak tido tak nak fikir lagi pasal nie 
sampai sini je... 
yup sampai sini!!!

i hope you will happy with your life!

now kau hanyalah kenangaN 
yup kenagan,kenangan yang aku tak lupakan.
kenangan
PLKN siri8/kumpulan1 2011
BRAVO & DELTA

XOXO




No comments:

Post a Comment