Aku Rindu Kau (AR)

Holaaa sweety and handsome boy !!

hurmm entry aku hari nie berkisarkan kerinduaan
yup tentang rindu,rindu aku pada seseorang yang penah
aku sayang dulu :).....

hurmmm sape??
hurmm name dia AMIR RIDHWAN BIN ABU BAKAR
yupp miss you so damn much....
hurmm ishh tibe tibe nak nagis pulak adoiiii!
hurmm rase rase dia rindu aku tak?? hurmm
macam mane ekk
haii kalau la mase tu boleh diundurkan kan bagus
mybe tak jadi macAM NIe
walau pun dah nak dekat 3 bulan aku breakup dgan dia
tapi aku still tak boleh lupekan dia
hurmmm
mybe sbb aku sayang dia n banyak kenangan aku dgan dia kot..
hurmmm tu sbb aku tak boleh lupekan dia...
(dah la air mate nie tak payah la keluar)

hurmm boleh fikir tak bile nanti amir dah ada pengganti ??
boleh fikir tak aku macam mane??
boleh fikir??
hurm boleh fikir ke tak boleh ke kne terima kan
tu maknenye tak ada jodoh kan kan..
haaa kne think positive la kan??
tapiii......

haishh tak tahu la nak cakap ape,
macam nie pun aku rase mcm ......................................................
hurmmm

okay stop menangis nanti orang tengok
malu je
hehehe hurmmm
ya allah kau sampaikan salam rindu aku kat amir ye,,,,
:)
bye

No comments:

Post a Comment