Kenape Dengan Aku Nie!!

Tak pernah aku buat dalam satu hari ada 2 entry,tapi malam nie ada!
sbb aku rase aku tak tahu nak luahkan kat sape so 
mybe nie tempat aku kot,walau pun tak tak boleh bercakap,tapi 
dapat la aku kurangkan beban yang aku tanggung.
hurmmm okay entry aku hari nie la kan untuk malam nie macam hambar
je, aku pun tak tahu kenape dengan aku nie tibe tibe je macam 
tak ada mood,sedih dan nak nagis!
hurmmmm
arghhh aku sebenarnya kan benci dengan perasaan aku yang sekarang nie
(SERIOUSLY HATE)
asal la tibe tibe perasaan nie datang balik!!
aku dah buang jauh juah dah perasaan nie, tapi datang balik
kenape kenApe???

kenape aku ingat kat kau nie haaaaa 
kenape!!!!!kenape!!!! kenape!!!!!!
hurmm nak nagis terase bodoh,kenape??
sebab aku kat sini sedih,menagis tapi dia kat sane happy
arghhhh please la miera BANGUN jgn giveup!!
hurmmm tapi bile tengok orang sekeliling bahagia tersentuh jgk la hati 
dan berkata "kenape aku tak macam mereka"\
yup kenape ekk??
hurmm
kalau mase tu boleh diundur satu je permintaan aku,aku tak nak kenal mane mane lelaki
kenape?? 
sebab lelaki la jadi mcm nie,nampak tak kebodohan tu
dah la
enough NUR AMIRA BINTI MOHD DAROOD
buang perasaa tu,buang perasaan tu dan buang perasaan tu 
hurmmm KUAT,SABAR hurmmm
aku ada familykan,ada allah,ada kawan,aku still belajar so 
hurmmm 
please perasaan nie tolong la pegi jauh juah 
tu je aku nak pergi jauh jauh dari hidup aku 
aku nak kehidupan aku yang dulu 



hurmmmm :(



No comments:

Post a Comment