- About Khamis Malam Jumaat -

5 hari menyepi... haaa okay!
something happen to me,owhh yeahhh
and now i feel something yang mane aku rase ada yang sedang memerhati hurmmm
okay,
hari khamis malam jumaat,khamis malam jumaat dan khamis malam jumaat
hahahaha aku dan dia. kawan and lawan
hurmmm this story about HANTU.!!!
hehehehehehehe (mgilai)
HISTERIA..!! again and again.
berlaku lagi! haiii kali ni aku rase betol betol tension dan tension.hurmmmm
entah la,satu perkara yang aku tak boleh nak ungkap dengan kata kata, hurmmm
heyy kenape la aku yang kne semua ni! kenape tak orang lain.!?
sejak malam tu fikiran terase tersangatlah kosong dan kosong,,, nothing macam org bodoh
nak senyum sorang sorang even tak kelakar,nak cakap sorang sorang,fikiran melayang sane sini.
hati jadi tak menentu, terase takut, kalau boleh nak diamkan diri, badan lemah lepas tu sakit sakit
hurmmmmmmm (banyak sangat megeluh)
now KENAPE SEMUA NI AKU TANGGUNG!!
aku nak hidup aku macam remaja lain, bukan macam sekarang ni! aku tak nak!!!!!!!!!!.
ni bukan kehidupan yang aku nak, yang aku impikan...hurmmmm bukan kehidupan yang dibelenggu dengan jin,syaitan dan hantu...
hurmmm aku terase giler yang hidup aku nie kadang kadang tak normal macam orang lain..
ape la kau nak dari aku ni!!!

hurmmm betol kata datuk gunung ledang, hidup aku tak macam orang lain, tak macam remaja lain,
hurmmmm kalau semua ni dari keturunan kenape pilih aku!
kenape tak pilih yang lain.!!!!!!!!!!!!!!!!
orang tengok luaran yup mybe aku okay,tp tak tahu perasan ni macam mane hurmm
aku yang rase dan alami ni pun aku tak tahu nak cakap macam mane.
now kalau boleh nak ddk sorang sorang,nak bersendirian yang mane aku tak berkomunikasi dgan sape sape pun.
akhir akhir nie kerap sangat demam,badan tak sedap,seram sejuk je rase hurmmm
STRESSSSS
ni aku baru je berubat cara islam hurmm atuk tu kate dia dah buang and hantar balik jin ape kebenda tah
tapi hurmmmmm insyallah lah dia dah pegi dari badan aku ni...
hurmmmm aku nak tido see asik nak tido hurmmm
guys doakan untuk aku ye..... :'(

No comments:

Post a Comment