- Lewat -

okay masih belum terlambat aku nak ucap selamat pagi hahahah

*atototoo comel jek,mcm ni la muke aku bile bangun tido*
peresan!!!!

okay hari ni hari ahad...*what!!! ahad*
seriously cepat giler masa berlalu,pejam celik pejam celik dan pejam tak celik celik
dah hari ahad..... esok isnin alahaiii selasa, rabu alahaii kelass khamis kelass alahaii
lomah badan eden ni haa.

so macam biasa lah, dalam mood keje.
hari ni aku keje pagi and macam biasa jgk lah aku lewat bangun dan lewat buka kedai
*nasib bos x dtg lagi*
huihuihui
 

hari ni bangun pukul 9.55 seriously telajak,aku dah sedar pukul 8 tapi macam mane tah boleh
sambung tido arghhhhhh tension.
so akak nadia lah yang kejutkan,tu pun mybe dia tersedar sbb aku tengok dian bangn je
capai handphone.
hahhaha *normal la tu* bangun bnde paling peting yang akan di cari phone.
so aku pun macam angin ribot,semua aku campak and lari


*haa macam tu la aku lari*

hahahaha lari pi buka pintu kedai,dgan tak mandi waaaaa
*tak la buka semua buka sebelah je*
so bile dah buka sebelah tu,aku pun jalan laju laju
pegi mandi !!!!!!!

30 minit kemudian......

yeahhhhh


segar lepas mandi,so time to siap siap and cantik cantik!!!
paling express aku siap.. hahaha *tapi tetap comel okay*
so ape lagi dah siap cantikkan diri fly buka buka pintu kedai yang sebelah lagi.
kemas ape patut buang sampah,buka cashier,and so on haaaa
SIAP!!!!!!!!!!!!!!


 

okay pekerja yang bejaya dan berwawasan.. siap semua tpiiii
2 benda aku tak buat
PERTAMA : Sapu Sampah.
KEDUA      : Mop Lantai

hahahaha esok je la.... rase macam malas.
so buka je kadai yeahhhh first customer!! datang beli ubat
welcome welcome hahahah
pagi pagi dah ada sale suke suke,,,



thank ye kak atas pembelian anda iaitu PANADOL and TRAVISIL!!
AMAT DIHARGAI,DATANGLAGI YE.



 now mase yang ditunggu tunggu hahaha ddk like bos no customer,buka lappy
on mane yang patut and online,update blog,blogwalking
i'm free now.
okay la,nak on facebook jab,twitter jab and blogwalking jab lame dah tak tinggalkan jejak
kaki,tangan,jari, and sebagainya *opsss* hahahaha
okay hope hari ni lebih baik dari semalam!!
*walaupun aku dah mencarut sikit pagi tadi*

dah dah aku bla dulu
muahhhhhh... <3


No comments:

Post a Comment