- Second Day In Expert Pharmacy-

-Morning- 
okay,hari ni rajin nak update blog pagi pagi!

back to the title
malas nak membebal and mencarut panjang sekarang
*im serious person rite now*
huhuhuh
*macam ni*

'SECOND DAY IN EXPERT PHARMACY'
wow
hahahahaha
takde hari pertama,tibe tibe ada hari ke-2 kan!
*ape la Nur Amira ni*
FOR YOUR INFORMATION!
now,aku dah kerje!!
yup 
dah ada kerja
yeahhh
yang mane aku bekerja sebagai permanent di sebuah pharmacy yang bernama
 EXPERT VITA PHARMACY
*kot*
macam tu la name pharmacy tu.! 
yeahhh
haaaaa
dah besar dah aku sekarang sebab dah keje!!
hahaha
hari ni hari kedua aku keje!! 
okay,hari kedua ni aku shift pagi,haaa yang mane pada pukul 10.00 a.m until 5.00 p.m
hari ni aku shift pagi with kak nadia!

*ni la kak nadia ngokngek!*

bile first time jadi permanent nie,semangat tu ada,hari ni awal giler aku bangun 
hahaha 
*thank yg kejutkan ye*
pukul 8.30 a.m aku dah bangun,bersihkan diri and siap siap go to pharmacy!
seriously aku mmg susah nak bangun pagi nak nak malam tadi aku tidur lambat!
*ada cerita dgan tidur lambat...tggu!!!!*
 tapi pagi tadi aku masuk dulu,after that baru kak nadia masuk!!
sampai depan xpert! wahh dengan bangga la,bukak pintu kedai first time ni!!

*muka excited*

lepas bukak pintu,switch on the lamp and so on la.
bukak cashier, kemas ape patut 
and 
tiba-tibe ada satu part yang aku paling tak suke
tapi kne buat 
haaaa 

pgg benda alah ni!!!
PENYAPU!!
yes aku seorang yang tak suke sapu sampah!!


tak suke!!
sbb debu and i allergic to dust seriuosly 
nanti hidung gatal gatal macam ada bndw yang merayap rayap!!
ouchhh
kalau kat rumah mmg aku takkan pgg penyapu fullstop!
tapi dah kate keje so relakan hati jek walau terpaksa 
lepas sapu sampah vacuum pulak!


haa comel je kalau aku macam tu haaa 
lepas tu!! keje terakhir aku buat 


mop lantai 
and 
DONE!!
siap semua,tiba tiba kring kring phone aku bunyi, no yang tak kenal naik
and 
hello ye 
no tak kenal = "miera,miera kat mne". me = "owhh kak nadia kat pharmacy la kenape"
no tak kenal = "boleh amik akak takmsbb xd transport". me = "okay akak"
 hidupkan enjin kereta on my way amik kat nadia
hahaha
now ddk online and udate blog,tunggu patient datang!
easy!
..................................................................................................................
okay tadi ada cite pasal tido lewat rite.?
now
aku bukak cerita ye.
tido lewat malam tadi sbb haa aku keluar dgan bos aku,
first day dah rapat dgan bos kan huhuhu
pegi mane?
haaa,kite orang pegi karoke hahahaha sampai pukul 1 pagi. Pada pukul 11.00 p.m until 1 pagi.
2 jam karoke fuhhhh,mmg best and lepas tu makan at teluk cempedak 
haaa 
sampai pukul 2,lebih balik anta kak nadia,mandi pusing kiri kanan tido ahaha
and
ada something nak bagi thu!
huhuhu sebelum ni aku mmg penah keje kat pharmacy xpert ni sebenarnya.
dan sebenarnya,pharmacy nie tempat aku practical hari tu,lepas practical aku keje sini with amalina
tapi sebagai 4 time je la.lepas tu berhenti 2 minggu and masuk balik sebagai permanent 
hebat tak!
*jgn nanti i'm a big bos* 
hahaha
haaaa hurmm xd pape dah naik cakap and taip,dah pun tengah hari!
*pada pagi sampai tengah hari aku update lame nak mampos*
haa
 bajetnye tak nak makan tapi perut dah krok krok berbunyi
so 
aku nak pegi makan 
daaa
xoxo 
muahh

No comments:

Post a Comment