- No Title -

Now tepat pukul 12 malam and aku still tak tido lagi..........
haaa nak update panjang menjela semestinye la tak kan, *otak tepu malam gini*
okay update dengan berteman kan lagu NOAHH and banyak lagi la,
malam ni nak cite pasal semalam punye cerita,! *dah pukul 12 so 1/10/13 tu semalam rite*
haaa semalam okay la,cuba ceriakan diri sendiri,tersenyum,ketawa,tergelak and senang cite
now aku cube buat diri aku ni bahagia yeahhh.

yeahhh kuat dan kne kuat, *mak aku cakap lawan and kuatkan semangat, diri! jge solat*
yess i'll do it mommm.
mybe cume bagi aku mase untuk semua ni.. pasal makhluk yang ada dekat pharmacy ni
setakat ni tak kacau aku lagi,tapi panggilan dan suara suara tu masih kedengaran.
nak cakap suara tu macam mane pun aku pun tak tahu nak cakap macam mane,
yang aku boleh cakap'ada orang bercakap tapi sebenarnye tak ada orang"
yeee tu yang aku dengar dan itu yang aku abaikan...
ada satu lagi, aku sekarang asik terbayang orang berdiri,macam semalam,mase aku jge counter sorang,kak nadia and amalina ddk bilik belakang and aku nmpk ada orang berdiri dekat counter hujung and dekat sane sini and bila pandang xd orang pun.
hurmmmmm entah la *bayangan mybe*
muke semakin pucat macam orang sakit nak mati je rasenye...
ya allah
lindunglah aku dari sebarang bndw yang tak baik hurmmmm.. now jauh kot dari family
hurmmmm rase susah sangat,sekarang harapkan kawan kawan hurmmmmm harapkan amalina,kak nadia,kak kinah and bos pharmacy.... hurmmmm yang penting diri sendiri jge diri sendiri tu je..
 okay lah nak tido esok ada class pagi.
 selamat malam..

No comments:

Post a Comment