- Selamat Tinggal Afiq -

7/9/2013 Sabtu 
Putra call and cakap "MIRA AFIQ ACCIDENT AND DIA DALAM KEADAAN KRITIKAL KAT HOSPITAL MELAKA."
okay dengar je macam tu,aku tak tahu nak cakap.Menggigil tubuh aku dengar semua tu.
hurmmm mase tu pukul 9.55 a.m otw nak pegi keje. Ya Allah apa semua ni, kenapa semua ni berlaku?
lepas Putra call,tibe tibe no mak afiq naik,okay afiq teruk sampai mak dia call aku and bile aku angkat mak dia nagis,mak dia cakap "MIRA AFIQ MIRA,ANAK MACIK MIRA,MIRA DOAKAN UNTUK AFIQ MIRA" seriously kawan baik aku dalam keadaan teruk,sejak tu air mata aku tak berhenti mengalir, ya allah selamatkan kawan bai aku ya allah..selamat kan afiq..... permudahkan segalanya.... aku tak berhenti doa untuk dia,tak berhenti mmbe call and bagi tahu keadaan afiq sampai la...........................

(1.15 p.m)
Hurmm kenapa kau tiggalkan aku!!
Sapa nak dengar luahan hati aku,sape nak dgar cerita sedih aku lepas ni!
kau jahat! kau tipu aku! kau cakap kau akan ada dengan aku walau apapun yang berlaku!
tapii
sekarang kenapa kau mungkir janji kau!! kenapa kau pegi afiq..?
kenapa sekarang kau tinggalkan aku untuk selama lamanya!
hurmmmm 
kenapa kau pegi dulu, kenapa kau tinggalkan aku?, macam mane dengan aku?
dengan sape aku nak cerita masalah aku.? lepas ni sape nak teman aku!!!!!
sapa yang sudi dengar afiqqq!

hurmm sekarang kau pergi  mengadap ilahi, aku tak tahu tak tahu macam aku nak terima kenyataan.
yang sekarang kau dah tak ada..
malam tadi kau call aku,kau cakap dengan aku "MIRA KAU JAGA LA DIRI KAU SENDIRI LEPAS NI,SAMPAI BILE KAU NAK HARAP AKU JAGA KAU! KAU DAH BESARKAN. JANGAN JADI BUDAK KECIK OKAY!!" okay tu petunjuk.... sape nak teman aku jog, sape nak teman aku shopping,sape nak teman aku nagis,sape nak teman aku lepak + nagis kat tasik, sape nak puji kau lah bidadari, sape nak teman aku wall cliambing kat ayer keroh sape. hurmmmmm ya allah kenapa kau jemput dia dulu.

Afiq,thank jadi kawan aku, sentiasa dengan aku bila aku sedih,bila aku perlukan, bila aku susah and bila aku senang,,, thank kau sentiasa buat aku tersenyum. thank selama ni kau bnyk teman aku kesitu kesini..aku mntk maaf selama ni aku ada marah kau.. walaupun aku marah kau,kau tak pernah marah aku,tengking aku kan.. afiq aku doakan kau kat sana,semoga diletakan dalam golongan yang beriman.. hurmmmm 

Segala Kenagan Kau and Aku,Aku Akan Simpan .
hurmmm aku mntk maaf sebab tak dapat tengok kau untuk kali terakhir.
ada masa aku balik melaka,aku ziarah kubur kau..
aku mintak maaf.
ya allah,kau ampunkan lah dosa dosa afiq ya allah...
Al-fatihah......

hurmmm aku tak nak cakap banyk. 
guys doakan semoga roh afiq dicucuri rahmat allah..
hurmmm 










No comments:

Post a Comment