Outing With My Laling K12L


Hola warga blogger semua
Hope anda semua sihat hendaknye.
huihuihuihui
okay cuba teka hari ni hari ape??
yeahhhh
*keadaan gedik*
hari ni hari sabtu! so cukup la saya and laling saya keluar bersiar 24 jam.
yeahhhhhhh
hahaha *tak baik betul aku buat macam tu* sory ye tapi sweet and comel tau.
*senyum Gedik*

okay 
entry hari ni
  "OUTING WITH MY LALING K12L"
haa adakah fikiran ada berputar ligat,bersoal jawab dalam keadaan yang blablabla.
*ape la aku merepek jadah ni kan*
okay tak nak merepek and stop it miera!!!

okay
"LALING"
selalunye digunakan untuk pasangan means SAYANG
tapi ni bukan pasangan dua sejoli tapi pasangan berjoli joli
hahaha 
biase la gadis semasa ni semua nak yang sweet sweet je,bukan dengan boy sendiri dengan kawan perempuan pun dia nak yang sweet sweet jugak.
termasuk la aku! 
yang nak sweet jugak,nak sweet dengan boy tak boleh sbb tak ada,so sweet dengan kawan perempuan la.
so jangan jelly tau.
okay 
tahu dok aku ni duduk asrama/hostel dah cnfrm dan pasti la kan aku duduk ramai ramai
nak nak aku duduk dorm yang kadang kadang macam rumah api.
*tibe tibe*
bile dah duduk hostel ni mestilah satu dorm tu ramai kan.
dalam dorm/bilik aku nie gadis semasa dia semua cantik cantik belaka tau
hohohoho
jangan jelly lagi okay 
*awak pun cantik jugak*

haidoiiiiii
kalau membebel macam ni sampai esok tak siap.
okay la  straight to the point la ye
26 July 2013
Outing With My Laling
WANI,MIERA(aku),AIN,KAK AKMA,WANA,INA,WAWA and ATEN
8 orang manusia paling cantik keluar jalan jalan di bulan puasa 
hahaha
mencari sesuatu untuk raye 
kenangan ramadhan 2013

(aktiviti menunggu van pakcik)
eden poyi naik van yo!
jum terjah!
Alololo sweet je hohoii

aku suke pic nie,nice sangat tapi sorang tertinggal sbb dia yang amik pic ni
(kak Akma)

peace!

wani,miera,wawa

si cantik manis Nurain<3

Si cantik Manis Kecik Aten

Aku and Aten 

with wani hohoiii

Si Cantik Manis Wani <3
yang ni pic untuk activiti ketiga,tp termasuk pulak,
hahaha bedal la.

hahahaha muke ayu masing masing.

okay tu aktiviti menunggu van,pic semua spesen jek kan,hahaha 
........................................................................................................

okay done untuk bentangkan activiti pertama kami
(menunggu van)
now jum terjah aktiviti kedua kami.
haaaaa 
opsssssssssss


jab jab activiti kedua aku tak ada pic la
hahahaha
cite sikit je 
activiti kedua haaaa pergi shopping la
jalan jalan mall tengok sane sini,tengok baju baju untuk raye
tu pasal la tak ada pic,ada pulak sambil tengok baju nak posing sane sini kan
dah la mall tu macam ape semalam ramai manusia 

okay
activiti ketiga pulak
tunggu pakcik amik untuk ke MPK
AMIK PIC LUUU







aku tak suke pic yang ada aku!!
sbb macam ape je sakai mak jemah ke aku rase!

HAAA TENGAH SYOK AMIK PIC
amik kau
tibe tibe
yang ketiga ni stress skit,aktiviti ketiga ni perancangan untuk berbuka
rancang nak buka dekat padang MPK,tapi disbb kan hal tertentu yang mane pakcik yang bawak kite orang pegi mall tadi tak nak hantar pegi MPK,katenye jam and blablabla so tak jadi,so kite ber-8 nie terpaksa berjalan untuk ke mall satu lagi (MEGA)
bapak punye la jauh la berjalan dengan panas terik allah je yang tahu macam mane 
STRESS 
tapi tu semua ujian 
yes 
think positive 
dalam perjalanan tu fuhhh lelaki ni pwit sane pwit sini nampak tak 
cantik kat situ 
hahahahahahahahahahaha
*gurau jek*
so bile tak jadi buka dekat padang MPK,keputusannya ialah buka dia KFC MEGA
akhirnye.

jum terjah aktiviti di KFC pada pukul 5.30 p.m


Ayu cik Wana kite

sweet girls

kak akma & wani

hahahahaha

Wana & wawa

Me & ina
menyampah pic ni tak cantik haha

macam kembar

kak akma,wana,wawa

miera,ina,ain

gediks girls

nurain



'
kak akma & ain

arghh tension 
amalina
*mata keatas*

wahhh ni comelnye!

...............

comel

si sweety

si cantik

miera,ain,wani

ain and miera

yummy kfc
PADA PUKUL 5.30 P.M TU BERGAMBAR SAMPAI LA NAK BERBUKA
SEMALAM TAB AKU BERJALAN SANE SINI.
YG PIC KFC TU!
SEMUA YANG DUA DUA TU AKU AND WAWA PUNYE
tamakkkk
 hahaha
.............................................................................................................

done activiti ketiga
lepas makan sambung lagi shopping
tapi lepas makan and nak mulakan langkah menuju ke destinasi aku and wawa angkat bendera putih tanda mengalah
seriously tak larat,perut macam nak meletop 
pompompom
dengan tak boleh nak jalan.
berat 
perut berat sbb makan dgan tamak,tapi apekan daya teruskan jgk,berhenti satu kedai cari kerusi nak ddk
sbb senak!
balik pukul 11.30 p.m.
sampai bilik,yang beli baju tu ape lagi cube mencuba la,aku pun tak amik peluang mencuba walaupun tak beli,
cuba baju wawa.
cantik baju kurung dia merah

lepas tu sambung keluar pegi mcd buat assingment samapi pukul 4 
balik and membongkang
hahahaha
okay 
nak wangikan diri and ada keje nak buat
guys 
satu lagi,minggu nie aku busy so blog pun akan berabuk untuk seketika
no update blog and blogwalking.
lepas selesai 
activiti update blog and blog walking berjalan seperti biasa
alamakkk perut aku 
okay
daaaa
muahh






No comments:

Post a Comment