DiBeri Ujian Perasaan Sekali Lagi ALLAH. :(


ASSALAMMUALAIKUM 

Hurmm ujian untuk aku lagi,
Ya Allah susahnye kehidupan aku nie,jujur aku cakap aku tak sanggup kot dengan semua nie 
kenape ye semua ni berlaku kat aku? 
dan 
kenapa orang yang sama yang buat aku?
kali nie aku rase aku betul betul giveup,aku down sangat sangat dan kali nie aku betul betul kecewa 
yup 
kecewa dengan soerang lelaki,,lelaki yang bernama 
AMIR RIDHWAN BIN ABU BAKAR
Ya Allah
tak habis habis lagi rite! cerita pasal dia,setiap kali cerita pasal dia mesti berkaitan kesedihan 
kesedihan kesedihan dan kesedihan

kenape la dia buat aku macam ni,kenape la dia tipu aku.
kenapa,kenape dan kenape?
apa salah aku ye sampai dia buat aku macam nie,hurmmm
dia couple dengan ean ke? 
Ya Allah kau tunjuk la kebenaran untuk semua nie,
kenape kau datang bagi aku harapan,kau buat aku mengharap kat kau,kau keluarkan kata kata
manis kau,kau buat aku termakan dengan kata kata manis kau 
kau suruh aku tunggu kau
kau suruh aku setia 
kau suruh aku setia tunggu kau 
aku buat apa yang kau suruh,aku setia,aku tolak lelaki lain demi kau
tapi
akhirnye macam ni kau balas
hati sape tak luruh bile tengok gambar kau dangan dia
allah je tahu hati aku macam mane,sumpah aku kecewa tak terkata
semalam aku tak tido menangis dan terus menangis
aku menangis sebab aku rase kenape aku nie bodoh sangat,bodoh dengan semua yang berlaku
bodoh dengar kata kata manis dia,bodoh mengharap kat dia
aku betul betul giveup,aku down!

Mak
mak tahu tak anak mak kat sini macam mane?
Mak
mak tahu tak mira sedih sangat amir buat mira macam ni
Ya Allah
kenape ujian mcam nie kau beri kat aku
hurmmmm

im sory 
................................................................................................................................
okay nie la muke lepas 1 malam menagis tanpa henti
mata main peranan penting
bengkak








seriously di sebabkan lelaki,aku giveup
hurmmmmm


No comments:

Post a Comment