Perasaan...:)

Hola guys..:)
okay hari nie kan nak update something!
opsss
haaaa macam macam macam hahaha,okay macam nie bndw nie dah lame nak update 
tapi disebabkan masa tak mengizinkan so hari ni la hahahaha

this is about man! 













yup tentang lelaki.
hahahaha tentang lelaki alahaiiii laka laka rasenye.
bile pasal lelaki mesti fikiran ligat berputar dan bertanya tanya 
adakah suke?
adakah cinta?
adakah sayang? 
kan kan :)
hurmmm okay ape yang anda fikir kan itu betul dan tetap sekali. Ini tentang seorang lelaki yang 
mane aku terlepas suka pada dia,terlepas cinta pada dia dan terlepas sayang pada dia.
kirenye jatuh cinta. *okay jab bukan jatuh cinta* 
tapi ada satu perasaan yang mane aku tak tahu nak cakap macam mane.
satu perasaan yang hurmmm tak tahu nak cakap macam mane.















haaa yang atas ni la hahaha *curi pic tanpa beritahu*
MOHD AMIRUDDIN HAFIZ BIN OTHMAN
19 TAHUN
DUNGUN TERENGGANU 
haaa okay dia la lelaki amir,see amir lagi  hahahaha
yup dia lelaki yang entah la tak tahu nak cakap macam mane hahahaah *boleh pulak macam tu*
kenape suke dia? 
haaa entah la aku pun tak tahu kenape aku suke dia.
tapi tapi




*SEDIH*




SEDIH sebab dia bawah umur. means dia adik hahaha
umur dia 19 and aku 20.
aku pun tak tahu kenape aku boleh tersuke kat dia...
NUR AMIRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
please miera nape la dengan kau nie ye,dia adik kot!
arghhhh 
sumpah tak sesuai dan tak sesuai ishhh 
hahahaha kadang kadang nak gelak besar besar! macam mane la aku boleh ada hati kat 
budak bawah dengan aku.....!!! omg
TIDAKKKKKKK
haha ta

aku tengah fikirkan ni,macam mana nak lari dan nak jauh dari dia.
ya allah......
hurmmmmmmm tapi kan cara pemikiran dia seriously dia matang,suara dia sweet je hehe 
ishhh stop miera!!
hahahaha perasaan perasaan.
hahahahaha :)
perasaan nie jahat tau,tapi yang aku pun satu kalau aku takk layan perasaan ni
kompon tak jadi macam ni! ini ikot perasaan namenye! bile dah jadi macam nie
haaa tak tahu den nak cakap ape.
syoksendiri SS. aku suke dia! tah dia suke or tak kan hahahahahaha *gelak kuat*
dunia dunia..hadoiiii






No comments:

Post a Comment