Chot Chot Hari Ke 11 Ramadhan


ketuk ketuk ramadhan 
huhuhu
tibe tibe kan? 
okay 
20/7/2013
bersamaan 11 ramadhan 
ya allah 
kejab je dah 11 ramadhan kan hohohoho
untuk ke-11 ramadhan nie nak kosing sikit 
tentang iftar aku.
*tak pernah pernah kan*
okay iftar/berbuka kali nie macam agak special tau 
hahahaha
hari nie aku berbuka dekat.......
haaa jab 
kononnye perancangan nak berbuka dekat padang MPK la kan
situ la hajat hati nak pegi
gerak dari pharmacy pukul 6.00 p.m(sbb keje kan),ingatkan gerak waktu macam tu tak la jem/sesak 
tapi ya allah,hampeh jek sesak macam ape dgan parking tak ada.
giler kete la punye la bnyk adoiiii 
ramai betul orang kuantan tau
hurmmmm
duduk dalam kesesakan pun dah 1 jam, nak dekat pukul 7 still tak dapat tempat parking



bile dah sesak and no parking 
ape lagi mulut ligat berpotpet 
NAK MAKAN MANE
NAK MAKAN MANE
NAK MAKAN MANE!!!!!
ada nak makan KFC,MCD and macam macam
dan
bincang punye bincang,potpet punye potpet
  nah amik kau
satu perbincangan yang tak dirancang 
makan kat tanjung lumpur!!
OMG
IKAN BAKAR 
giler kau,iftar ikan bakar hahahaha
pegi tidak lah berseorangan 
KAMI 
ber-4 (aku kak nadia,kak kinah and kak timah)
Amalina iftar dengan bf dia *untung la ada bf*
Kak Yana balik rumah dia
hurmmmm
hari nie berbuka dengan staff yang giler hohoho

nie akak nadia

comel sangat kami tunggu berbuka

ini pulak akak kinah and akak fatimah


anak manje 

kami lah paling hot kau

masing masing muke gedik

ape yang difikirkan pun tak tahu la
*bile nak azan gamaknye*

comel kan akak ni 

*pic nie teleng aku,tak tahu kenape prob dah rotate pun macam ni lagi
bedal je la hahahaha*

yang tu semua la staff dekat pharmacy aku,cantik cantik kan 
hahaha 
mereka semua seorang yang giler and sempoi,
okay asik pic kite orang je kan 
now nak tunjuk pulak 
makanannye yang di-oder




fuhhhh 
see berselera aku
MeNU
1.IKAN SIAKAP 3 RASA
2.TELUR DADAR
3.SOTONG GORENG TEPUNG
3.TOMYAM PUTIH
5.SAYUR KAILAN IKAN MASIN
6.AYAM KUNYIT
7.SAMBAL BELACAN
8.KURMA
9.NASI PUTIH 2 MANGKUK
10.AIR ORANGE
 hahahaha 
aku makan sampai tak boleh bernafas punye senak la 
kak nadia lagi teruk hahaha
btw best giler kot 
happy

okay la time to sleep
esok nak blogwalking and follow mereka yang follow saya.
haihhh 
Daaaaaaaaa


#sory kalau entry macam ape sbb tak boleh nak fikir bnyk otak sempit sbb makan bnyk 
hahhahahah sory.




No comments:

Post a Comment