~ Luahan Hati 3 ~



Bile la aku boleh berambus dari bentong ni? Bila la aku boleh berambus dari rumah sewa aku ni !!?
Seriously makin lama makin stress aku ddk sini, dengan perangai yang arghhhhhh!!! 
Duduk sini asik besabar dan terus besabar dengan masing masing punye hal.
Tu la kan,terlampau nak jaga hati orang, sampai hati kite ni dipijak pijak sampai lunyai. Bile aku hormat kau tp kau tak hormat aku and aku rase macam BODOH! 
         
Bila susah orang mintak tolong bagai nak gile aku tolong, tapi time aku susah and aku pulak yang mintak tolong semua lari lintang pukang hahahahaha sangat sedih dehhh. Bile tengok muke masing masing, sangat menyakitkan hati sebab aku rase tak adil dengan apa yang aku tolong diorang and apa yang diorang balas balik kat aku. Terlampau jadi baik macam ni. JAHAT SALAH BAIK PUN SALAH. Jahat dibenci, baik dipijak.. 
Okay fine, bile diorang buat macam tu, aku malas nak layan. Now aku dengan hidup aku, tak payah mengharapkan orang, sebab orang akan ada dengan kite bile kite senang and perlukan bantu. Bila mereka pulak senang, mampos kite di tinggalkan hahaha ni la kehidupan rite!! 
Its okay, bukan xde diorang aku mati kat sini. Tapi agak stress la sikit sebab terpaksa mngadap..
Haihhhhhh 

2 comments:

  1. sabor lee..manusia ada macam-macam ragam..saya pun pernah lalui masalah macam ni

    ReplyDelete
  2. haihh sabor lee ni haa hehehe.
    sedihkan bile jadi macam ni haihhhhhh seriously kne kuat...
    #sedih pedih

    ReplyDelete