~ L.A.P.A.R ~

Sambil korek hidung dan sambil me-gup-date gadis kidal dengan perasaan dan keadaan yang sangat lapar.
arghhhh 
Dari balik keje sampai sekarang duduk dalam bilik tak keluar keluar!! dah  macam tak tak ada hidung dah hahahaha.
Ditemani hilai tawa kruk krak tu yang sedang menonton RUNNING MAN (skema tak ayat aku)
sape kruk krak?? haa baca luahan hari 3 and tahu la sape, kalau tak tahu jgk haaaa duduk diam diam. 
Aku tak faham la ape yang best sangat dengan running man ni, diorang tengok cite tu ya ampun gelak macam hantu langsuir hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! tapi  bukan pasal diorang aku nak cakap.

Masalah sekarang ni aku LAPAR. 
Stok makan bapak la punye banyak tapi tu lah masalahnya malas nak buat. So bile malas nak buat, tak boleh buat ape ape la kan tapikan Sebanarnya dalam otak aku ni kan asik fikir roti canai banjir je,..


Sedap weiiii, dari petang tadi aku asik fikir roti canai banjir, ishhh sedap laaaa, kuah kari and air pulak milo ais wahhhhhh sedap sedap sedapppppppp.
Okay cucuk belon belon yang ada kat atas kepala aku ni (pasal roti canai banjir) esok je cari!!! 
Now, perut lapar, cacing pun dah buat tarian hiphop dah dalam perut aku ni, so nak makan ape ekk? 
Haihhh nak masak nasi aku sorang je yang makan, maggie pulak malas nak masak, makan biskut? haihhh kenyang ke?? roti gardenia, resipi uncle slocumm hahahaha hurmmm malas pulak nak sapu coklat. hari ni everything malas nak buat, rase macam nak ada depan mata je sebenarnya ni. 

Ishhhhh AMIRA!!! 
jgn malas boleh tak jgn malas! nanti gastrik haaaaaa lagi susah kan. 
Sambil tengok makanan dan haaaa i know nak makan ape hehehehehehehe 
okay nak solat and makan................
                


No comments:

Post a Comment