~ Fauzan Kawin ~

Berita yang mengejutkan aku!!!!
Okay tadi dapat tahu fauzan nak kawin!! okay first sedih, second happy, third sedih + happy.
Aku dapat tahu pun sbb nampak DP WHATSAPP dia hurmmm. Sedih sebab aku terkejut and dia tak bg tahu aku langsung yang dia nak kawin. Happy sebab akhirnya dia tamat jugak zaman bujang dia kehkehkeh.
Haihhh nagis sikit tadi, hahaha tak tahu la aku nagis sbb ape, mungkin sebab gembira kot ehhh ehhh entah la.
Hahahahahahaha

Bakal wife dia cantik and lagi tekejut sabtu ni majlis kawin dia!!!
Ehhh mmg tak kelakar okay, sabtu ni tau dia nak kawin and aku baru tahu!!!!!!!!!!!!!
Forsure  mmg aku tak boleh nak pegi, KUANTAN kot nak nak dia baru bg thu tadi, tu pun aku yang tanya okay hurmmmm now dia dok sibok siapkan segala galanya dan aku malas nk ggu..

Btw, to abg fauzan selamat pengantin baru, akhirnya tamat jgk zaman bujang abg. Semoga bahagia and kekal hingga ke anak cucu okay. Jadi suami yang bertanggungjawab and jadi yang terbaik untuk akak okay.. Im sory cos tak dapat datang your wedding. :'(

No comments:

Post a Comment