~ Atul Dah Kahwin Woiiii ~

Yepiiiiii
Finally keje aku siap walaupun due date dia dah tamat tempoh hahahaha
semuanya sudah di pos dan tunggu dibaca dan ditunggu diberi markah.
hurmmmm keje yang tak sememeh rasenye tu hahaha whatever la janji hantar tapi
rasenye pulak la kan sangat perfect tau keje aku tu walaupun beterabur hehehehe.

Okay lepas ni boleh la spend time dengan gadis kidal lama lama sampai lebam mata.
Hari ni nak kongsi kebahagian haaa yang mane hari ni KAWAN AKU NIKAH yeahhhhh
suke suke. Kawan sekolah, sekelas, sebaris meja, kawan semulut yang memekak, kawan yg sentiasa bertengkar, bergaduh and penah berebut lelaki yang sama hahahaha gile kan aku!!!! Tapi tu mase sekolah la, zaman budak hingus melelehkan, hahaha berebut si daus tu, satu kelas jgk si daus tu dulu, duduk depan aku hahahaha walaupun aku and atul tahu yang si daus tu dah ad girlfriend, semua tu sbb tak nak mngalah kan, aku pulak suke usik si atul tu, lagi dia marah lagi aku suke sakat sampai dia sakit hati betol betol dgn aku mase tu. Haaaa tu cite zaman sekolah okay zaman sekolah, sekarang tak dah macam tu im a good girl okay.!!
"ONLY HANIF"
tak sangka dia kawin dulu, sorang sorang kawan aku dah pun mendirikan rumahtangga. Ayu, Umie, Anis, Zara, Hafiz, mira nordin, siti and ad antara diorang ni dah pun ada anak, nak masuk anak kedua pun ada tau, how sweet family, jeles sikit sebab dah ada yang sentiasa disisi. Ehhh im 21 okay dah boleh fikir untuk kehidupan akan datang hahahahaha *senyum sorang sorang* okay berangan jab!!!
Majlis dia esok tapi semestinya aku tak dapat balik hahaah sbb tak sape nak amik aku kat bentong ni, ayah sibok dgn projek bangunan dia.... sedih!!!
Btw selamat mendirkan rumahtangga okay RABIATUL IKHLAS, jadi isteri yang baik and sentiasa ikot kata suami. jadi isteri yang solehah, jadi seorang ibu yang penyayang. INGAT!! SYURGA dibawah telapak kaki suami! cehhhh hahaha nak tegelak pulak aku baca ayat aku sendiri, geli geli!!

SELAMAT PENGANTIN BARU KAWAN.!


#OKAY HANIF KITE BILE LAGI!



1 comment: