~ RINDU ~




Hurmmm okay hari ni nak update entry pasal rindu
tak nak taip, nak post gamba je haha



Hahahaha ni time kat melaka,



Okay ni pulak kat melaka jgk.
Sweet memories jgk time ni,
Hurmmm



Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.


There are only two times that I want to be with you – Now and Forever.




I love you, not only for what you are, but for what I am when I am with you.


God will only give you as much as you can handle because he knows how strong you are even if you don't



Sometimes, it's hard to find words to tell you how much you mean to me. A lot of times, I don't say anything at all. But I hope someday, you'll understand, having you is what I live for.
......................................................................

Image result for rindu

Hurmmmm
Bile gaduh, benda yang paling aku suke buat ialahhhhhh
Jeng jeng jeng
Hahaha
Aku suke tengok gamba, gamba aku dengan dia.
Bile tengok pic kiterong, hati yang marah, terus bertukar jadi sejuk macam ais.
Hahahahahahahahahhahaha
Kadang boleh sampai menangis tau, sebab sedih.
Hurmmmmm
Kenape bile jauh asik gaduh je. Ada je yang tak kne. Itu salah ini salah hurmmm.
Bile gaduh, aku akan ingt balik setiap kali jumpe dia.
Bile dia ada kat sisi aku.
Syg nak abg balik.
Syg rindu abg.

Image result for menangis

No comments:

Post a Comment