~ Life Must Go On ~

Image result for amira
Walaupun kadang kadang aku terpaksa pendam apa yang aku rase....

Terpaksa senyum walapun aku terluka....

Image result for life must go on

Now!
I learn to be strong girl

Tapi
It hard to me actually.
when everthing i do is wrong,
Hurmm KISAH KITA sebenarnya xde yang happy life.
Everything sad
.........

Image result for senyum

Sikit demi sikit hilang.
Ke aku yang tak padai sebenarnya nak handle hidup aku?
Hurmmm

Hurm nak nak dalam percintaan.
Hurmm aku selalu buat silap, aku buat silap dengan hanif
Yeahhh
Hurmm aku tak faham dia.
Kadang aku fikir sampai bile nak macam ni.?
Aku buat hidup dia tak happy dgn aku sbnarnya.
Tapi
Aku dah cuba jadi yang terbaik untuk dia, tapi aku x nampak baik aku untuk dia.
Aku selalu buat dia marah
Aku selalu buat dia stress
Aku selalu menyusahkan hidup dia
Adakah aku pilihan yang betul untuk dia?

................................................................................

Image result for sedih


No comments:

Post a Comment