~ BAHAGIA ~

Haaa macam biasa 

Image result for assalamualaikum

Hurmm nak mula kata kata macam mane ekkk?
hahahahaha

Image result for sedih

Back to my entry!!!
B.A.H.A.G.I.A
Seriously cakap, bile aku on fb. Most of my friends dah kawin, tunang and happy dengan orang tersayang.
Hurmm patutnye aku tak boleh jealous pun sebab dah mmg bahagian diorang rite, tapi hati aku tetap tersentuh + sedih.
Entah la, aku tak tahu kenape aku ada perasaan macam tu hurmmm
I ask my self
Oneday aku dapat rase tak macam tu?
Tinggalkan semua kesedihan yang aku rase and mulakan hidup dengan kebahagian denga orang tersayang (HANIF)
Macam orang lain yang bahagia.

Image result for the word smile

Doa aku anep will be mine.
Jadi sebahagian dalam hidup aku yang hahahaha
Hurmmmm 
To be my fiance
To be my husband
To be mine forever and ever until my lastbreath
Tapi dia sudi tak hahaha iye la aku selalu buat hal.
Macam aku cakap dalam entry hari tu, a lot of mistake

Image result for animasi orang sedih


Apa yang aku nak dia tahu
Aku cintakan dia
Aku terima dia seadanya, walaupun dia seorang yang hurmm (Senyum)
And
Aku xde lelaki lain selain dia
Sekian

Image result for bye bye






No comments:

Post a Comment