~ Jalwa ~

JALWA....
And what JALWA.? ( Hurmmmmm ) Jalwa itu adalah nama seorang perempuan.
Yes, she is a girl. Bekas kekasih HANIF YATIM.
Jujur aku cakap aku tak boleh dengan dia. Hurmmm entah la, bile dgar nama dia kadang hati aku sedih, takut, tak suka dan sebagainya la, aku pun tak tahu kenape aku ada perasaan macam tu kat dia. Aku tak tahu kenape la dia muncul dalam hidup aku, dia cari aku and sebagainya la. Aku tak tahu kemunculan dia nak apa sebnarnya. Kadang aku terfikir dia muncul mybe bersebab. Yaa why not, mybe dia nak hanif balik haa kan, 2 tahun kot dia dengan hanif, tipu la xde perasaan sayang tu kan. Hurmmmm kadang aku pulak terfikir adakah aku ni PERAMPAS. Tapi hanif dengan aku, dia dah putus dengan jalwa. Haihhhhhhhhhhhh

Sejak dia muncul la kan, hidup aku ni tak tenang sbnarnya. Aku takut dia rampas hanif,  aku takut hanif suka and still sayang dia lagi and sebagainya. 
Yes, Aku takut. 
Hurmmmmmmmm aku takut........ 

"Setiap hari aku tanya ad text jalwa or tak, aku tahu mesti muak and fedup dgn soalan aku tu, tapi kadang aku terpaksa tanya walaupun aku tahu dia akan marah  aku balik, tapi boleh faham tak aku TERPAKSA tanya. Kenapa tak faham ekkk!"

Jalwa Jalwa Jalwa and Jalwa................
Hurmmm.........................................

No comments:

Post a Comment