~ Luahan 1 ~



Hurmmm kau nak tahu tak hanif, yang aku sayangkan kau.
Kadang bukan niat aku nak selalu bergaduh dengan kau, bukan jgk niat aku nak cari pasal dengan kau dan bukan niat aku pun nak tuduh kau yang bukan bukan dan itu bukan niat aku.
Nak nak bile aku bandingkan aku sendri dengan ex kau jalwa. Walaupun kau dah putus dengan dia, dia ttap menjadi pesaing aku yang kuat sbb kau kenal dia lagi lama dari aku. 
Sama jgk wanita lain still menjadi pesaing aku, walaupun kau cakap dia kawan. Kau tahu kan kite pun bermula dari kawan dan terjalin satu hubungan. 
Yes
Aku memang  boleh dikatakan seorang yang cemburu, hahaha boleh fikir tak kenape aku cemburu? 
Aku cemburu sebab aku sayang.
Orang cakap jgn terlalu cemburu sangat nanti lelaki rimas, hurmmm aku dah try dah tapi seriously aku cakap tak boleh.
Kadang benda tu kecik je, tapi bagi aku sangat besar nak tahu sbb ape?
sebab sayang.
Tolong la faham.

No comments:

Post a Comment