~ Kaki Selfie ~


Hari ni xnak berceloteh panjang panjang, tak nak perah otak yang semakin kecut, tak nak sad story, tak nak dan tak nak. Hari ni nak update gamba yang tah ape apa, gamba yang senget bengget and whatever. 

"Geng Koko Minda Yang Awesome"
Berselfie sambil tunggu students UITM SEGAMAT abis taklimat.


~ Sweety  Bunny Kaki Selfie ~

"Lets me intro The Kaki Selfie Girls"
Pipah, Kak Anis, Kak Aimi, Kak Nabila, Ina, Kak Bella
Fiza and Adah.

Same posisi tapi ad peace "Kolala"

Ouchhh cak, kami cute girls!

Kalau perasan, dari atas tadi gamba ipah mesti kat depan.
Aku rase macam meluat pulak tgok dia sentiasa didepan
sbb haa sbb muke dia nampak jelas dari kami.

Holla, Ini Kak Anis si Kecil Molek +  Cantik.
Okay agak jeles sikit dengan dia sbnarnya!!!!

Ehemmmm,
The one yang putih, comel and baik!
Kak Nabila oolalalala. Kak Nabila
Sepet yang tak nampak mata bile senyum.
Gosh see jerawat!

Hye! Kami kaki selfie yang tegar!
Muka kami harus ada dalam setiap
gambar. Tapi gedik sebelah aku tu
sbnarnya lagi teruk
dari aku bila berselfie.
Kak Bella Hantu selfie.

Ouchhh Ouchhh
syok sendiri dan ajet comel.


See, ipah lagi didepan, menyampah!! Nak jadi hot la tu ddk
depan sambil buat "duckface"








Kalau perasan kedudukan yang sama, nampak tak punggung
masing masing berat nak bangun, lagi lagi yang depan tu!


Macam aku dengan ipah ni tak boleh berjauhan je, mane ad dia, disitu ada aku
hahahahaha sweet together.


Peace! Saya comel hahaahahahaha By PIPAH

No space for me, pasal nak berselfie aku sanggup menyangkong demi
mencantik dan menyerikan gambar. "Harkk tuihhhh"


Cantik gigi mereka bila senyum, kak anis, kak bella and kak aimi.
Colgate Model


Terlalu tinggi memaksa aku untuk berkedudukan begitu.
Menyampah

Bagi thu boyfie, Awak sy baru lepas selfie dgn
artis kokominda ni.




Amalina keluarkan duckmouth dia. 

 Aku tak faham kenapa dengan kami semua ni, pantang nampak camera, bile dah amik satu mula la
nak lagi dan lagi lagi lagi sampai lagi lagi!!! Dapat kepala sama okay la mmg fun, kepala gile bergambar kan. Masing masing sbnanrnyakan hantu, yes hantu bergambar.



2 comments:

  1. snap je memori selagi ada awak..btw, cecomel je sume...

    ReplyDelete
  2. Hahahaha kembang la mereka awak cakap comel.. btw thank you noura <3

    ReplyDelete