~ ILHAM DIMATAMU ~


Di waktu rindu ku mengemis
Secebis ihsan
Airmataku yang bergenang
Kau biar jatuh

Berlinangan
Tanpa kau cuba memujukku
Tergamak lihat
Ku tersungkur mengamit hampa

Sisa hari ku
Sarat mendung
Menganti hujan

Bertahun lama
Aku pun derita sendiri
Bertingkah sedih dengan sepi
Apa mungkin takdirku begini

Akhirnya tuhan
Berikan jawapan yang murni
Bukannnya aku yang berdosa
Dambakan cinta suci

Bertahun lama
Aku pun derita sendiri
Bertingkah sedih dengan sepi
Apa mungkin takdirku begini

Akhirnya tuhan
Berikan jawapan yang murni
Bukannnya aku yang berdosa
Dambakan cinta suci

Sebaliknya kau buta hati
Tak nampak kasih yang kau cari
Diri ini
Menangis di depan matamu

---------------------------------------------------------------------

Mata menangis lagi, 
Hati terseksa kembali..
Ya Allah jika ini ujian yang kau beri aku REDHA.
Mungkin belum sampai kebahagiaan untuk aku.
Mata menangis disebab kan seorang lelaki dan dia lelaki yang sama.
AMIR RIDHWAN.
Semalam entry punye happy and hari ni berair mata owhh ALLAH kuatkan aku.
Di uji dengan ujian perasaan sekali lagi untuk orang yang sama dan situasi yang sama.
NUR AMIRA tolong lah kuat.
Start now tolong anggap AMIR RIDHWAN kawan mira. yes kawan NUR AMIRA bukan TEMAN LELAKI kau lagi..
K.A.W.A.N    K.A.W.A.N   K.A.W.A.N

Thank you HAIKAL A.k.a BERUK
Sbb kau ada dengan aku and thank buku tu. 
Okay okay lah malas nak taip banyak banyak sbb mata ni kabur 4 jam menangis 
tanpa henti and dalam sujud pun menangis.
Saya seorang perempuan yang cenggeng.. SEKIAN TERIMA KASIH.







1 comment: