~ AMIR RIDHWAN ~



Alhamdulillah,
Allah masih beri kesempatan untuk aku menulis kisah hidup aku yang tak sebarapa ini.
Kembali pada tajuk  ~AMIR RIDHWAN~
Masih ingt pada nama yang telah mencuri hati aku dan yang telah menyebabkan aku merana suatu ketika dulu,
yup
satu name yang tak boleh aku lupakan sampai hari ni dan mungkin sampai bila bila.
hurmmm lama terpisah dan akhirnya berjumpa kembali. tak ada yang kurang dan tak ada yang lebih masih sama dan kekal sama, 
Bila di ingatkan balik dgn apa yang jadi, boleh menitiskan air mata dan mula la kenangan bertandang satu demi satu dan detik demi detik :) 

LAMA dan berkurun tak update dan tak sebut sebut nama AMIR RIDHWAN.
Tapi hari ni  :)
Hati dan tangan ni sibok mencari keypad dan menulis kisah tentang dia


okay 13/11/2013 (Rabu)
dah lame tak jmpe dan akhirnye berjumpa dgn satu ikatan KAWAN :)
KAWAN yup KAWAN 
hahaha seriously happy sangat dapat jmpe dia, hati ni tak tahu nak cakap macam mane happy nye
ALLAH je dapat tahu ape yang aku rase. :) 
hurmmm perjumpaan yang sangat singgat dan bermakna dan aku hargainya.
sejak ape yang jadi dan baru sekarang diberi kekuantan untuk berjumpa. :) 
hurmm 
bile jmpe cerita kisah yang sgt pedih dan memebuatkan aku nak menagis  *restaurant PIZZA JJ AEON*
hurmmm tapi paksakan diri menjadi kuat dan *BERJAYA!!*
Cerita keadaan yang sebenar dan memerlukan kejujur dan harapan apa yang dikeluarkan adalah benar,

hurmm 
tahu tak bile jmpe tadi, hati ni berkata
"ehh kite macam dulu la, hahaha"
"kenapa caring sangat ni."
"ehh sweet je"
"ehh macam first couple je"
dan
"heyy alangkah indah kalau kita macam dulu"

yeahhh tu yang aku perkatakan.
hahaha gilerkan aku ni! tapi dalam mase yang sama aku sedar yang dia bukan milik aku, 
yeah dia milik EAN AHMAD :) 
okay mase dalam kete, amir main phone and aku agak jeles! yup jeles dan tibe tibe terfikir "ehh dia msg ean ekk"  "ehh dia msg sape tu" and macam macam lah. 
tah macam tak sedar diri pun ada. 
" HELLO MIRA DIA BUKAN MILIK KAU SO JGN JELES PLEASE!" 

jalan jalan klebang and kat situ tempat selalu aku datang dgan dia. *tepi pantai*
hurmmm okay seriously nak nagis rasenye.
hurmmm aku rindu dia, yup aku rindu dia.

balik dari klebang, masuk bilik and nagis hahaha benda yang lama aku tak buat and akhirnye aku lakukan sekali lagi.
:) 
hurmmmm 
*AMIR RIDHWAN BIN AKU BAKAR,KAU NAK TAHU AKU STILL SAYANG KAU LAGI*



Entry agak skama,
Entry pasal AMIR RIDHWAN,
Entry and entry.

 


No comments:

Post a Comment